کار با گلکسی زد فولد 5 را به وسیله 2 آیفون تجربه کنید!

به گزارش وبلاگ ساختمان، اگر با اپلیکیشن Try Galaxy آشنا نیستید، برای یادآوری باید بگوییم که این اپ، استفاده از گوشی های گلکسی سامسونگ را برای آیفون ها شبیه سازی می نماید. حالا جدیدترین آپدیت این اپ، به کاربران آیفون اجازه می دهد که در صورت کنار هم گذاشتن دو آیفون، استفاده از گوشی تاشو سامسونگ را تجربه نمایند.

کار با گلکسی زد فولد 5 را به وسیله 2 آیفون تجربه کنید!

سامسونگ مدعی شده که به لطف این مشخصه، کاربران آیفون بهتر می توانند با تجربه استفاده از یک گوشی تاشو روبرو شوند. برای تجربه کردن این مشخصه، کافی است برای هر دو آیفون راهی این سایت شوید و بعد از قرار دادن وب اپ موردنظر در هوم اسکرین، دو آیفون را کنار یکدیگر قرار دهید.

بعلاوه سامسونگ می گوید این مشخصه به کاربران آیفون اجازه می دهد با قابلیت FlexCam در گوشی های سری زد فلیپ و زد فولد بهتر آشنا شوند که این قابلیت با بهره گیری از نمایشگر تاشو، برای عکاسی در زاویه های مختلف مثمر ثمر واقع می گردد. واقعیت این است که چنین ایده ای احتمالا کمتر کسی را به خرید گوشی های سامسونگ متقاعد می نماید. در هر صورت این اپلیکیشن تحت وب برای تفریح بد نیست و اگر شما و یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان از آیفون استفاده می کنید، می توانید این قابلیت را امتحان کنید.

در خصوص گوشی های تاشو سامسونگ هم باید بگوییم که گوشی های گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 به تازگی راهی بازار ایران شده اند که اگر به این نوع گوشی ها علاقه دارید و مسئله ای با قیمت آن ها ندارید، می توانید آن ها را از فروشگاه وبلاگ ساختمان بخرید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "کار با گلکسی زد فولد 5 را به وسیله 2 آیفون تجربه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار با گلکسی زد فولد 5 را به وسیله 2 آیفون تجربه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید