آذربایجان غربی کارگاه راه سازی، 202 کیلومتر راه سازی در استان

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 36 کارگاه راه سازی برای اجرای 202 کیلومتر راه در منطقه ها مختلف استان فعال است.

آذربایجان غربی کارگاه راه سازی، 202 کیلومتر راه سازی در استان

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفت گو با خبرنگار وبلاگ ساختمان اظهار کرد: این اداره با 36 کارگاه راه سازی در استان و با وجود محدودیت های مالی احداث اجرا و بهره برداری از 202 کیلومتر راه را در در افق عملیاتی امسال خود قرار داده است که تا به امروز بیش از 100 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و تا سرانجام فصل کاری امسال بقیه نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سیدمحسن حمزه لو استان آذربایجان غربی را محل تلاقی چندین بزرگراه حیاتی در کشور مطرح کرد و اضافه نمود: توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان به ویژه در سرانجامه های مرزی استان را از کارآمدترین راه حل های برون رفت از چالش های مالی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بزرگراه چهاربانده ارومیه به سرانجامه مرزی سرو به طول 51 کیلومتر آماده افتتاح بوده و در حال حاضر زیر بار ترافیک می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی می گوید: احداث بزرگراه ارومیه - سرو از 27 سال پیش شروع شده است که بیش از نیمی از عملیات اجرایی آن به طول 26 کیلومتر در سه سال گذشته اجرا شده است.

حمزه لو توضیح داد: برای نخستین بار در استان، یک هزار و 500 متر از مسیر سرانجامی این بزرگراه با مشارکت خیر و با هزینه 15 میلیارد تومان ساخته شده است.

آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر راه دارد که از این مقدار، 529 کیلومتر بزرگراه، 40 کیلومتر آزاد راه، و و بقیه به صورت جاده اصلی و فرعی است.

وبلاگ ساختمان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آذربایجان غربی کارگاه راه سازی، 202 کیلومتر راه سازی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی کارگاه راه سازی، 202 کیلومتر راه سازی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید