آمریکا در پی قانون گذاری در خصوص چت جی پی تی

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از رویترز، دلیل این تحول آن است که ابهامات و سوالاتی در خصوص تأثیر هوش مصنوعی بر امنیت ملی و نظام آموزش وجود دارد.

آمریکا در پی قانون گذاری در خصوص چت جی پی تی

چت جی پی تی، یک برنامه هوش مصنوعی است که اخیراً به علت توانایی نوشتن پاسخ های سریع به طیف گسترده ای از سوالات توجه عموم را به خود جلب نموده است.

این امر نگرانی هایی را در کنگره ایجاد نموده، زیرا چت جی پی تی با 100 میلیون کاربر فعال ماهانه به سریع ترین برنامه کاربری در تاریخ از نظر سرعت رشد تبدیل شده است.

اداره ملی مخابرات و اطلاعات، یک آژانس وزارت بازرگانی که به کاخ سفید در خصوص سیاست های مخابراتی و اطلاعاتی مشاوره می دهد، با هدف آنالیز مکانیسم پاسخگویی هوش مصنوعی، خواستار دریافت اطلاعات در این مورد است.

این آژانس می خواهد بداند آیا اقداماتی وجود دارد که می توان برای اطمینان از اینکه سیستم های هوش مصنوعی قانونی، مؤثر، اخلاقی، ایمن و قابل اعتماد هستند، انجام داد یا خیر.

سیستم های هوش مصنوعی مسئول می توانند مزایای زیادی به همراه داشته باشند، اما تنها در صورتی که به پیامدها و آسیب های احتمالی آن ها توجه کنیم. برای اینکه این سیستم ها به قابلیت های کامل خود دست یابند، شرکت ها و مصرف نمایندگان باید بتوانند به آنها اعتماد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمریکا در پی قانون گذاری در خصوص چت جی پی تی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در پی قانون گذاری در خصوص چت جی پی تی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید