اخبار استخدامی اردیبهشت 1402

به گزارش وبلاگ ساختمان، روند استخدام در شرکت ها به هیچ عنوان متوقف نشده و نمی شود و این را می توان از اخبار استخدامی شرکت ها در ماه ها و فصول مختلف ماه متوجه شد.

اخبار استخدامی اردیبهشت 1402

در اردیبهشت ماه سال 1402 ، شرکت های بسکمک در حال استخدام افراد واجد شرایط برای فرصت های شغلی خود هستند و کارجویان با توجه به رزومه خود، می توانند برای گزینه های مناسب اقدام کنند.

شرکت های که استخدام دارند

اخبار استخدامی این ماه نشان می دهد که بسکمک از شرکت ها (خصوصا شرکت های خصوصی) برای بخش های مختلف خود در پی نیروی انسانی واجد شرایط هستند. این شرکت ها در صنایع مختلف فعالیت دارند و از این رو، نیازمندی های آنها از کارجو می تواند متفاوت باشد. از طرف دیگر، موقعیت جغرافیایی این شرکت ها علاوه بر تهران، دیگر شهرها را نیز شامل می شود و همین موضوع شانس افراد در دیگر شهرها برای استخدام را نیز افزایش می دهد. برخی از شرکت هایی که نام آنها در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام در اردیبهشت 1402 دیده می شود، عبارت است از:

گلدیران، گروه صنعتی زر ماکارون، دنون لبنی پارس، شرکت کوبل دارو، هوآوی، های وب، سفرهای علی بابا، آسیاتک، ماموت خودرو، کروه سولیکو، داروسازی دکتر عبیدی، دیجی کالا، بانک مشترک ایران و ونزوئلا، ایرانسل و دیگر شرکت های معتبر و شناخته شده که هر کدام می توانند مقصد ایده آل بسکمک از کارجویان برای کار باشند.

ردیف های شغلی که بیشترین استخدام دارند

از آنجایی که شرکت های بسکمک در پی استخدام هستند و هر کدام در صنایع مختلف مشغول به کار هستند، بنابراین انتظار می رود که ردیف های شغلی این آگهی ها متنوع باشد. با بررسی آگهی های استخدامی این ماه، می توان تنوع بسیار بالایی برای ردیف های شغلی مشاهده کرد که همین موضوع، شانس استخدام افراد با مهارت های مختلف را افزایش می دهد.

با توجه به اینکه بیشتر شرکت ها کالا یا خدماتی برای فروش به کاربران دارند، بنابراین طبیعی است که بخش فروش و خدمات فروش بیشترین میزان آگهی استخدام را در این ماه به خود اختصاص دهد. برخی از سمت های شغلی این گروه عبارت اند از:

  • کارشناس فروش و بازاریابی

  • مدیر فروش

  • کارشناس امور مشتریان

  • مدیر بازرگانی

  • مدیر فروش منطقه

  • کننده علمی

پس از گروه شغلی فروش، گروه هایی که بیشترین میزان استخدام در آنها دیده می شود عبارت اند از: بازاریابی، مدیریت پروژه، حسابداری، توسعه نرم افزار و برنامه نویسی. فرصت های شغلی در این گروه ها نیز بسیار متنوع هستند و از کارشناس مارکتینگ گرفته تا حسابدار، انواع رشته های مهندسی و برنامه نویسی، در این آگهی ها دیده می شود.

چطور برای استخدام اقدام کنیم؟

برای شروع روند کاریابی و استخدام، باید تمام آگهی های استخدامی گروه شغلی خود را بررسی کنید. سپس متناسب با مناسب ترین گزینه ها، رزومه خود را آماده و به روز کنید. در مرحله بعد نیز رزومه خود را برای آگهی های استخدامی ارسال کنید. به یاد داشته باشید که سرعت عمل و همچنین آماده کردن رزومه ای قوی، حرفه ای و متناسب با هر آگهی استخدام، به شما کمک خواهد کرد که راحت تر برای این موقعیت های شغلی اقدام کنید و شانس خود در استخدام را افزایش دهید.

منبع: کاریابی ایران تلنت

منبع: همشهری آنلاین

به "اخبار استخدامی اردیبهشت 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار استخدامی اردیبهشت 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید