از خطر بیخ گوش محور گرمسار تا بیمارستانی که تا الان باید ساخته می شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، پیغام های رسیده در تاریخ چهاردهم آبان ماه در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

از خطر بیخ گوش محور گرمسار تا بیمارستانی که تا الان باید ساخته می شد

به گزارش گروه شهروند خبرنگار وبلاگ ساختمان، پیغام ها و درخواست های ارسالی شما به سایت وبلاگ ساختمان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می گردد.

راستا جاده ای پرخطر

یکی از پر خطرترین جاده های کشور جاده تهران -گرمسار در محل سردره که در زمان بارندگی ها و به هنگام شب، پیچ و خم های زیاد آن منجر به تصادفات شدید و مرگ و میر می گردد که متاسفانه اخیرا شرکت برق منطقه سمنان، اپراتور های پست فشار قوی خود را با تغییر شیفت از 24ساعته به 12ساعته ، تردد در این جاده را دو برابر نموده است. لطفا پیگیری گردد.

بد رفتاری با بچه ها در مهد کودک الهه تهران

متاسفانه علی الرغم اعتراضات شدید والدین متاسفانه مسئولان مهد کوچکترین عکس العملی نشان نمی دهند، و مدیریت آن حتی یک بار هم از اول مهر تا به امروز از مهد کودک بازدید ننموده است، بهزیستی نیز نسبت به شکایات بی تفاوت است. لطفا گزارشی تهیه کنید.

بیمارستان مهرشهر بیرجند

سلام بیمارستان مهرشهر بیرجند که کلنگ آن درسال 98 زده شد وقرار بود که تا سال 1400 به انتها برسد هنوز درمرحله بتن ریزی است. لطفا پیگیری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از خطر بیخ گوش محور گرمسار تا بیمارستانی که تا الان باید ساخته می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خطر بیخ گوش محور گرمسار تا بیمارستانی که تا الان باید ساخته می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید