اسپایدرمن 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدت زیادی از اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و هیاهو و هیجان زیادی که ایجاد نموده، سپری نشده است. حال، سونی و پلی استیشن فرصت را غنیمت شمرده و در برترین زمان ممکن بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvels Spider-Man 2) را به صورت رسمی معرفی نموده اند.

اسپایدرمن 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

در حالی که استودیوی اینسامنیاک کمتر از یک سال پیش و در اواخر سال 2020 همراه با عرضه کنسول پلی استیشن 5 بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالز را عرضه نموده بود، آن ها شب گذشته در جریان رویداد پلی استیشن به صورت غافلگیرکننده ای از دنباله بازی مرد عنکبوتی رونمایی کردند. اثری که قرار است با نام Marvels Spider-Man 2 منتشر گردد.

طبق اعلام رسمی استودیو اینسامنیاک گیمز، این اثر قرار است در سال 2023 میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه گردد. این یعنی برخلاف مرد عنکبوتی مایلز مورالز، این اثر بین نسلی نخواهد بود.

فقط در یک ساعت اول عرضه تریلر بازی بازدید آن در یوتیوب به بیش از 1 میلیون رسید که رقم فوق العاده ای محسوب می گردد. تجربه و سابقه بسیار عالی اینسامنیاک در ساخت قسمت اول و بعلاوه بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز ما را برای بازی مرد عنکبوتی 2 مشتاق نگه می دارد.

رایان اشنایدر (Ryan Schneider) از استودیو اینسامنیاک درباره این معرفی می گوید: ما بسیار هیجان زده هستیم که ادامه داستان دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالز را در حماسی ترین ماجراجویی آن ها به تصویر بکشیم. اثری که به صورت انحصاری در سال 2023 برای پلی استیشن 5 خواهد آمد.

او در ادامه اضافه می نماید: در حالی که بهره از قابلیت های کنسول تازه بسیار هیجان انگیز خواهد بود، ما به همان میزان مشتاق هستیم که داستان های تازه ای را برای پیتر و مایلز در این دنباله روایت کنیم. همانند بازی های قبلی مرد عنکبوتی که خلق کردیم، نمی خواهیم در این دنباله فقط یک داستان ابرقهرمانی عالی روایت کنیم، بلکه می خواهیم داستانی انسانی و گیرا را ارائه دهیم که پشت نقاب قهرمانانش احساسات انسانی وجود داشته باشد.

بیشتر تیم توسعه دهنده بازی مرد عنکبوتی به این قسمت بازگشته اند. برایان اینتیهار (Bryan Intihar) و رایان اسمیت (Ryan Smith) کارگردانان بازی Marvels Spider-Man 2 خواهند بود. نمایش این بازی نگاهی بسیار گذرا به بعضی از قابلیت های پیتر پارکر و مایلز و مورالز و لباس های ویژه آن ها انداخت. اینسامنیاک اشاره می نماید درباره این موضوع در زمان دیگر جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.

با این حال، یکی از مهم ترین بخش های این نمایش، انتها آن بود که شخصیت ونوم را هم مشاهده کردیم و متوجه شدیم که او قرار است شخصیت منفی اصلی این قسمت باشد. تونی تاد (Tony Todd) که شاید او را با فیلم مرد آبنباتی (Candyman) بشناسید، قرار است صداپیشگی شخصیت ونوم را در بازی مرد عنکبوتی 2 بر عهده داشته باشد. یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) و ناجی جیتر (Nadji Jeter) برای بار دیگر به ترتیب نقش خود به اسم پیتر پارکر و مایلز مورالز را ایفا خواهند کرد.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی اسپایدرمن 2 و تصاویری از آن را ببینید. این تریلر برخلاف تیزر ولورین، روی پلی استیشن 5 رندر شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسپایدرمن 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن 2 رسما برای پلی استیشن 5 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید