اسکین 400 هزار دلاری تفنگ کانتر استرایک رکورد جدیدی برای گران ترین آیتم بازی ثبت کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، در دنیای گیمینگ معاملات بسیار عجیبی وجود دارند. از خرید و فروش شرکت ها گرفته تا خرید یک بازی ساده همگی ممکن است قیمت های غیر منطقی ای داشته باشند. یکی از موارد مهم در معاملات گیمینگ بحث اسکین و ظاهر کرکتر و موارد مختلف است. در اصل اینگونه جا افتاده که هرچه شما اسکین نایاب تری داشته باشید یعنی در بازی حرفه ای تر هستید. این موضوع قطعاً حقیقت ندارد.

اسکین 400 هزار دلاری تفنگ کانتر استرایک رکورد جدیدی برای گران ترین آیتم بازی ثبت کرد

بازی کانتر استرایک 2 (Counter Strike 2) چندی پیش معرفی گردید. معرفی این بازی بسیار غافل گیر کننده بود و در حال حاضر در حالت آزمایشی محدود قرار گرفته است. یکی از نکات مهم در خصوص کانتر استرایک 2 این است که تمامی اسکین های بازی قبلی این مجموعه یعنی کانتر استرایک گو (Counter Strike Go) به شماره 2 انتقال خواهد یافت.

اسکین های کانتر استرایک گو همیشه بازار جالبی داشتند. یکی از دلایل موفقیت این بازی نیز همین اسکین های جالب و زیبا است. اسکین های خاص نایاب در دنیای هواداران کانتر استرایگ گو با قیمت های نجومی به فروش می رسند. موضوع انتقال اسکین ها به کانتر استرایک 2 نیز باعث شد تا ارزش این اسکین ها چندین برابر گردد.

حال یک اسکین برای سلاح ای کی 47 (AK-47) تبدیل به گران ترین اسکین در تاریخ دنیای گیمینگ شده است. این اسکین به نام Stat Trak Tier 1 Case Hardened AK-47 است. همینطور اینکه روی آن یک شکل با الماس وجود دارد. شکلی که روی این اسکین وجود دارد پترن 661 بوده و این سلاح دارای دو عدد Katowice 2014 Titan Holo است. همین دو مورد حدود 120 هزار دلار قیمت دارند.

شرایط این اسکین در حالت Minimal Wear قرار گرفته است. به این معنا که این اسکین در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و استفاده بسیار کمی از آن شده است. نکته اینجاست که این اسکین در اصل گران ترین معامله صورت گرفته بر اساس اسکین است. ارزشمندترین اسکین بازی کانتر استرایک گو اسکین Blue Gem Karambit Knife نام داشته که حدود 1.5 میلیون دلار قیمت دارد. قسمت جالب تر ماجرا این است که ما شاهد معاملات گران تری هم در بازی کانتر استرایک هستیم.

همانطور که گفتیم داشتن اسکین تأثیری در عملکرد شما در بازی ندارد. با این حال وجود آن به جذابیت بازی یاری می نماید. وجود قابلیت شخصی سازی همینه از طرف گیمرها مورد توجه بوده و به همین علت است که از آن استقبال خوبی می گردد. پس شرکت ها نیز در بیشتر عناوین خود این قابلیت را قرار می دهند. اسکین یک قابلیت شخصی سازی بسیار ساده در دنیای گیمینگ بوده که در عناوین اول شخص شوتر کاربرد بسیار زیادی دارد.

منبع: PCgamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسکین 400 هزار دلاری تفنگ کانتر استرایک رکورد جدیدی برای گران ترین آیتم بازی ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکین 400 هزار دلاری تفنگ کانتر استرایک رکورد جدیدی برای گران ترین آیتم بازی ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید