اشتباهات خانم ها در استفاده از کرم دورچشم

به گزارش وبلاگ ساختمان، معمولا استفاده از کرم دور چشم مناسب یاری بسیاری به برطرف مسائل در زیر چشم می نماید اما بعضی بعد از استفاده این کرم تفاوتی را احساس نمی نمایند که علت آن استفاده اشتباه از کرم می باشد.

اشتباهات خانم ها در استفاده از کرم دورچشم

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از نمناک، کرم دور چشم یک کرم معجزه آسا برای هر کسی است که مسائلی در زیر چشم خود دارد، مثل پف زیر چشم یا تیرگی زیر چشم. همچنین می تواند برای افرادی که دارای چروک ها و مسائلی در اطراف چشم هستند نیزموثر باشد.

استفاده از کرم دور چشم مناسب؛ باعث می گردد که از شر همه این مسائل خلاص شوید و بتوانید علائم پیری اطراف چشم را بهبود ببخشید. اگر از کرم دور چشم به طرز صحیح بهره ببرید، مطمئن باشید که نتیجه می گیرید اما اگر تفاوتی را در پوست اطراف چشم خود مشاهده نکردید، احتمالاً به این دلیل است که اشتباهاتی را حین استفاده از این کرم مرتکب می شوید. در این قسمت از بهداشت و سلامت اشتباهات استفاده از کرم دور چشم را به شما معرفی می کنیم و می گوییم که چگونه در سریع ترین زمان ممکن از آن ها جلوگیری کنید.

- استفاده زیاد از کرم:

هیچ نیازی برای استفاده زیاد از کرم دور چشم نیست. قسمتی که از کرم دور چشم استفاده می کنید، باید قسمت کوچکی باشد. سعی کنید از مقدار کمی کرم بهره ببرید. استفاده زیاد هرگز به از بین بردن سریع تر مشکل یاری نمی نماید، بلکه منافذ پوست شما را می بندد و باعث ایجاد مسائل پوستی خواهد شد.

- استفاده از کرم روی پوست خشک:

کرم دور چشم مانند کرم های دیگر روی پوست مرطوب بهتر عمل می نماید، سریع تر جذب می گردد و می تواند عملکرد بهتری از خودش داشته باشد.

- مالیدن پوست زیر چشم به طرز خشن:

چنانچه بارها در مطالب مختلف پوست و موی نمناک گفته ایم و حتما می دانید پوست صورت حساس تر از پوست بدن شماست بنابراین هرگز نباید آن را با خشونت زیاد مالش دهید زیرا باعث ایجاد چین و چروک و خطوط پوستی می گردد. پس از انجام این کار خودداری کنید.

- استفاده از کرم دور چشم در یک قسمت غلط:

کرم دور چشم را بیش از حد نزدیک به چشمان خود استفاده نکنید زیرا عاملی برای حساسیت می باشد. پس از این کار اجتناب کنید. کرم حداقل باید دو و نیم سانت زیر مژه پایین باشد و برای قسمت بالا هم باید دقیقاً زیر ابرو اعمال گردد.

* از قلم نیاندازید که اولین اشتباه در استفاده از کرم دور چشم و هرنوع محصول آرایشی بهداشتی دیگر انتخاب محصول نامناسب و بی کیفیت است پس همواره در خرید دقت لازم را به خرج دهید و از یک راهنمای خوب در این زمینه بهره ببرید. در مطلب بهترین کرم دور چشم در هر سنی کدام است ؟ توضیحات کامل برای هدایت شما ارائه شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "اشتباهات خانم ها در استفاده از کرم دورچشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات خانم ها در استفاده از کرم دورچشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید