افتتاح پردیس سینمایی در شرق تهران

به گزارش وبلاگ ساختمان، پردیس سینمایی مدرن نارسیس همزمان با برگزاری جشنواره سی ونهم فیلم فجر در شرق تهران افتتاح شد.

افتتاح پردیس سینمایی در شرق تهران

به گزارش وبلاگ ساختمان، پردیس سینمایی نارسیس نخستین پردیس سینمایی شرق تهران است که در منطقه تهرانپارس واقع شده و همزمان با برگزاری جشنواره سی ونهم فیلم فجر افتتاح خواهد شد.

پردیس نارسیس دارای چهار سالن سینما و تئاتر است که مجموعا 450 نفر ظرفیت دارد و علاوه بر طراحی سازه ای به روز با مدرن ترین سیستم تصویر FULL HDتجهیز شده و از نظر صوتی نیز مناسب برگزاری کنسرت های موسیقی است.

پردیس نارسیس همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر افتتاح شده است و حین برگزاری جشنواره و همزمان با کاخ جشنواره، از آثار بخش مسابقه جشنواره رونمایی خواهد نمود.

این پردیس سینمایی تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا با 30درصد ظرفیت سالن ها فعالیت خواهد نمود و بلیت فروشی آن نیز فقط به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

مدیریت طراحی و راه اندازی پردیس مدرن نارسیس برعهده حبیب اسماعیلی تهیه کننده و بازیگر پیشکسوت سینما بوده است.

این پردیس سینمایی حد فاصل فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، نبش خیابان 206 شرقی(خبازی) مجتمع تجاری نارسیس طبقات 4و5 واقع شده است.

سی ونهمین جشنواره فیلم فجر از امروز 12 بهمن شروع شده است و سال جاری به دلیل شیوع کرونا ظرفیت هر سال سینمایی در بخش اکران مردمی کمتر از 50 درصد خواهد بود. بر همین اساس نسبت به سال های گذشته تعداد سالن های بیشتری در تهران به نمایش فیلم های جشنواره اختصاص داده شده است.

بلیت فروشی در سینماهای سال جاری فقط به صورت اینترنتی است که از 11 بهمن شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح پردیس سینمایی در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پردیس سینمایی در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید