افشاگری مگان مرکل درباره خاندان سلطنتی انگلیس

به گزارش وبلاگ ساختمان، مگان مرکل همسر پرنس هری در مصاحبه شبکه سی بی اس آمریکا، مواردی را درباره خاندان سلطنتی انگلیس بیان نموده که واقعاً تکان دهنده هستند.

افشاگری مگان مرکل درباره خاندان سلطنتی انگلیس

دو مورد از گفته های مرکل در این مصاحبه بیش از هر چیز تکان دهنده بودند: یکی این که رفتار خانواده سلطنتی با او طوری بوده که تا پای خودکشی پیش رفته است.

دیگری این که بعضی اعضای خاندان سلطنتی انگلیس در زمان بارداری مرکل به او و هری گفته اند که نگرانند که پوست فرزندشان زیادی تیره باشد و این احتمال را مطرح نموده اند که به این کودک لقب شاهزاده داده نشود.

این گفته مرکل به قدری بهت آور بود که اپرا وینفری، مجری برنامه، بلافاصله گفت: چه؟

مرکل در خصوص فکرهایی که درباره خودکشی داشته گفت: شرمگین بودم که به هری اعتراف کنم. می دانستم که اگر درباره موضوع حرف نزنم دست به خودکشی خواهم زد. دیگر نمی خواستم زنده باشم.

این تبادل نظر در حالی پخش شد که بسیاری از آفریقایی تباران و سیاه پوست ها در بریتانیا، آمریکا و سایر کشورها از مرکل به عنوان شخصیتی نمادین که مورد تبعیض قرار گرفته دفاع نموده اند. در عین حال پخش عمومیِ ماجراهای درونی خانواده سلطنتی به مذاق بسیاری از چهره های این نهاد خوش نیامده است.

مرکل در این مصاحبه گفته که مقامات نهاد سلطنتی به او اجازه دریافت یاری دریافت مشاوره درمانی نداده اند چون نگران تاثیر آن بر نهاد سلطنتی بوده اند. او گفته در قصر سلطنتی کنزینگتون در لندن عملاً مثل یک زندانی زندگی می نموده و بر زندگی خود کنترل نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افشاگری مگان مرکل درباره خاندان سلطنتی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری مگان مرکل درباره خاندان سلطنتی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید