اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم

به گزارش وبلاگ ساختمان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز وارد شهر استانبول شد در ضیافت ناهار سفارت ایران در ترکیه شرکت کرد.

اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از استقبال سفارت ایران در ترکیه در سخنانی کوتاه گفت: تیم ملی فوتبال از اهمیت بسیار زیادی در بین مردم عزیز کشورمان برخوردار است و بازیکنان ملی پوش هم صندلی خاصی در میان فوتبالدوستان جوان دارند.

وی اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی را با توجه به شرایط سخت حاصل از شیوع ویروس کرونا برای تیم ملی در نظر گرفتیم و در کوشش هستیم که با ادامه این فرایند و حمایت همه ارکان ورزش و بعلاوه سایر مسئولان به مانند مدیران ورزش دوست سفارت کشورمان در ترکیه که امروز میزبانی تیم ملی کشور را برعهده داشتند، برای کسب نتایج لازم در مسابقات به جای مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قدم برداریم. به نمایندگی از تیم ملی از همراهی دوستان عزیزمان در سفارت کمال سپاس را دارم و برای آنها تداوم توفیق را از درگاه الهی خواهانم.

به گزارش وبلاگ ساختمان، کاروان تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 امروز استانبول را به مقصد سارایوو ترک می نماید و روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در این شهر به مصاف تیم ملی بوسنی می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید