انتشار 2 رمان نوجوان در نشر افق

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - رمان مردگان قلعه سیاه نوشته سیامک گلشیری از مجموعه گورشاه و سفر در زمان با یک همستر نوشته راس وِلفورد منتشر شدند.

انتشار 2 رمان نوجوان در نشر افق

کتاب پنجم از مجموعه گورشاه با عنوان مردگان قلعه سیاه در 264 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 120 هزار تومان در نشر افق عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: درافتادن با این موجودات کار هر جنگجویی نیست!

یاران پادشاه برای رسیدن به جزیره ارواح شار و یافتن سمن پری راهی سخت در پیش دارند. آن ها باید پیش از آن که شیده جادوگر به قلعه سیاه برسد و به گورشاه بپیوندد، راه را بر او ببندند. اما سپاه مردگان همه جا در کمینشان اند، مردگانی که تعدادشان لحظه به لحظه بیشتر می گردد و راه رسیدن به قلعه سیاه را غیرممکن می نمایند.

از سیامک گلشیری، نویسنده ادبیات نوجوان، تا به امروز بیش از بیست رمان و چند مجموعه داستان منتتشر شده است.

آثار گلشیری جوایزی نیز از آن او نموده و بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده اند. رمان جنگل ابر از مجموعه رمان های پنج گانه خون آشام گلشیری در لیست کاتالوگ کلاغ سفید کتابخانه های بین المللی نسل جوان مونیخ (2014) جای گرفته است.

بعلاوه کتاب سفر در زمان با یک همستر نوشته راس وِلفورد با ترجمه ثمین نبی پور در 424 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 165 هزارتومان در نشر یاد شده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: آل چادهوری می خواهد پدرش را از مرگ نجات دهد، اما برای این کار باید به سال 1984 سفر کند...

اگر قبلا ازم سوال می کردی می گفتم، ماشین زمان چیزی است شبیه زیردریایی، اما حالا دارم به یک لپ تاپ نگاه می کنم و یک لگنِ حلبی بزرگ که از فروشگاه وسایل باغبانی خریده اند. و این همان ماشین زمان بابای من است که قرار است جهان را تغییر دهد؛ خب دست کم، جهانی من را...

راس ولفورد، نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی، از بچگی عاشق داستان های علمی تخیلی و فانتزی و جادو بود؛ اما نوشتن را در میان سالی آغاز کرد.

سفر در زمان با یک همستر، اولین اثر او، نامزد جوایزی همانند کاستا، بلوپیتر، واتر استونز و جایزه کتاب سال انگلیس شده است.

راس همراه با خانواده و ماهی های عزیزش در لندن زندگی می نماید و وقتی از او می پرسند چند سال دارد. می گوید: من هزارساله ام.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتشار 2 رمان نوجوان در نشر افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار 2 رمان نوجوان در نشر افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید