بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

به گزارش وبلاگ ساختمان، جواد نکونام پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات برابر مس رفسنجان گفت: از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم. با تماشا بازی هایی که انجام داده اند، توانستیم نقاط ضعف و قدرتشان را شناسایی کنیم.

بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

وی اعلام کرد: مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است. مخصوصاً در بخش هجومی خیلی خوب و عالی کار نموده اند. با توجه برنامه ریزی که برای حضور در لیگ برتر از سه سال قبل داشته اند و پس از آن نیز با توجه به ثباتی که در برنامه ریزی، کار و هزینه ای که برای تیمشان انجام می دهند واقعاً قابل احترامی هستند. امیدوارم این فرایند را همینطور ادامه داده و پیروز باشند.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: در بحث فنی نیز می دانیم که تیم مس رفسنجان زمانی که بازی مستقیم انجام می دهند، بازیکنان خط حمله آنها خطرناک هستند و باید بتوانیم نفرات خط حمله آنها را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعفی که از آنها شناسایی نموده ایم، به این تیم ضربه بزنیم.

نکونام بیان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم، سخت است و می دانیم که آنجا باید با چه برنامه و ایده ای بازی کنیم. قطعاً برای هر دو تیم، ملاقات سختی خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب، بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم.

وی در مورد شرایط میزبانی مس رفسنجان نیز گفت: این باعث ناراحتی است که مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم نموده اند، استادیومشان آماده نیست و نمی توانند در شهر خودشان میزبان باشند. امیدوارم این مشکل نیز زودتر حل گردد تا با خیال راحت و میزبانی بهتر در خدمت تیم های دیگر باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید