بازی Blasphemous 2 تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ ساختمان، بازی بلسفموس (Blasphemous) یکی از نادیده گرفته شده ترین عناوین سال 2019 بود. این بازی با سبک بسیار خاص دو بعدی خود و داستان زیبا توانست هواداران زیادی در طول زمان بدست بیاورد. نکته اصلی در خصوص این بازی پشتیبانی شرکت سازنده بود. به حتی که این بازی دو بسته الحاقی متفاوت با خط داستانی تازه دریافت نموده که باعث شد کاربران آن نیز بیشتر گردد. حال شرکت Game Kitchen تصمیم گرفت تاریخ عرضه دنباله این بازی را اعلام کند.

بازی Blasphemous 2 تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی بلسفموس حالت سولز لایک دارد. از طرفی این بازی دنیای مترویدوینا (Metroidvania) داشته و همین موضوع باعث خاص شدن آن شده است. داستان بازی نیز بسیار تاریک و عجیب است که امکان دارد در تجربه اول فهم آن سخت باشد. حال در بلسفموس 2 بازیکنان شاهد بازگشت کرکتر اصلی داستان خواهند بود. این شخصیت که توبه گر (Penitent One) نام دارد، به دنیای نوی رفته و باید کوشش کند تا این دنیای نو را نیز از طلسم نجات دهد.

طبق چیزی که نشان داده شده، بازی بلسفموس 2 فاصله زیادی با عنوان اصلی ندارد. به این شکل که بازیکنان به طور کامل حالت آشنا را احساس خواهند کرد. البته این موضوع نکته منفی به حساب نمی آید. به علت اینکه بازی اصلی نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و شماره 2 نیز همین ماجرا را پیش خواهد برد.

یکی از نکات منفی بلسفموس نبودن سلاح های متفاوت بود. حال شرکت سازنده اعلام نموده که در شماره 2 ما شاهد سلاح های بیشتری خواهیم بود. همینطور اینکه در این بازی دشمنان و غولآخر (Boss) بیشتری وجود خواهد داشت. مبارزات نیز سختتر شده و گیم پلی بازی نیز بسیار سریع تر و جذابتر از قبل شده است.

بازی بلسفموس یک عنوان بسیار خاص بود. بحث داستان و ادبیات آن چیزی نبود که بتوان به راحتی این بازی را به افراد دیگر پیشنهاد داد. به طور کلی اگر شما از هواداران بازی های خاص با داستان پیچیده هستید، این بازی مخصوص شما است. حال بلسفموس 2 قرار است بازی را کمی عامه پسندانه تر نموده و آن را گسترده تر بکند. چیزی که باعث خواهد شد بلسفموس 2 بهتر از شماره 1 عمل کند.

بازی بلسفموس 2 در تاریخ 2 شهریور (24 اوت) برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Blasphemous 2 تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Blasphemous 2 تابستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید