رجحان مس کرمان برابر فرازبام، پارسایی: می توانستیم بهتر باشیم

به گزارش وبلاگ ساختمان، ششمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز دوشنبه 24 آذرماه با سه دیدار از گروه دوم پیگیری می شود. در نخستین مسابقه امروز تیم های تیم مس کرمان و فرازبام خائیز دهدشت مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار در خاتمه با پیروزی 30 بر 25 به سود کرمانی ها که عنوان قهرمانی فصل پیش لیگ برتر هندبال کشور را با خود به یدک می کشند، به خاتمه رسید.

رجحان مس کرمان برابر فرازبام، پارسایی: می توانستیم بهتر باشیم

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که نوزدهم آذر ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز آغاز شد و امروز با برگزاری رقابت های گروه دوم به خاتمه می رسد.

مجید پارسایی سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان گفت: سومین بازی مان از دور برگشت بود که به هرحال بازی کردیم. البته می توانستیم بهتر از این باشیم.

وی اضافه کرد: چیزی که آنالیز کرده بودیم و به بچه ها گفته بودیم اجرا نشد. زیرا که بچه ها در حس و حال بازی با زغال سنگ بودند و با آن آمادگی که انتظار داشتیم کار نکردند. به تیم مس تبریک می گویم. واقعاً خوب کار کردند و از فرصت هایی که به وجود آمد به خوبی استفاده کردند.

حسین دهقان سرپرست تیم هندبال مس کرمان از پیروزی تیمش مقابل فرازبام خائیز هم گفت: بازی امروز بازی بسیار سنگین و نفس گیری بود ولی تیم ما از فرصت ها استفاده و به بهترین نحو ممکن تمام موقعیت ها را به گل تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: هر دو تیم به خوبی تلاش کردند و در این بازی یک مسابقه هندبال تکنیک و خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تیم دهدشت به خوبی ما نتوانست از فرصت های بدست آمده استفاده کند. امیدوارم تیم مس همچنان که تا امروز پرقدرت ظاهر شده تا انتهای لیگ برتر به همین صورت اقتدارش را حفظ کند و امیدواریم به امید خدا قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رجحان مس کرمان برابر فرازبام، پارسایی: می توانستیم بهتر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان مس کرمان برابر فرازبام، پارسایی: می توانستیم بهتر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید