بشقاب هوشمندی که لاغرتان می نماید

به گزارش وبلاگ ساختمان، یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد که قصد لاغری دارند، کنترل اندازه کالری ها است، بشقاب هوشمند موسوم به SmartPlate تا حد زیادی به کنترل کالری ها یاری می نماید.

بشقاب هوشمندی که لاغرتان می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، بشقاب هوشمند smartplate کربوهیدرات ها و کالری موجود در وعده های غذایی شما را محاسبه می نماید.

کاربران می توانند با ظرف کنترل SmartPlate به سبک زندگی و اهداف بدن دلخواه خود برسند. اگر مطمئن نیستید که پرخوری می کنید یا کم تر از حد عادی غذا می خورید، این ابزار یک راه آسان و تقریباً فوری برای محاسبه کربوهیدرات ها و کالری ها در یک وعده غذایی است.

فقط کافیست به سادگی غذای خود را روی SmartPlate قرار دهید و از غذای خود عکس بگیرید تا در برنامه آپلود گردد. تنها در پنج ثانیه، نتایج دقیق، حداکثر تا یک گرم از مواد مغذی غذای خود را دریافت خواهید کرد، بنابراین نیازی نیست همه مواد خود را به طور جداگانه در زمان غذا مقدار گیری کنید. علاوه بر این، این ظرف کنترل گر، یک سفر دیجیتالی از وعده های غذایی شما را نگه می دارد، بنابراین می توانید وعده های مناسب را تکرار کنید یا اسرار لاغری خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع: انتخاب

به "بشقاب هوشمندی که لاغرتان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشقاب هوشمندی که لاغرتان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید