تردد در محورهای خراسان شمالی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ ساختمان، کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: تعطیلات باعث افزایش تردد خودرو در محورهای اصلی و فرعی استان شده است.

تردد در محورهای خراسان شمالی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از ایرنا، سرگرد محمد عمارلو، کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی چهارشنبه 14 خرداد در گفت وگو با وبلاگ ساختمان گفت: هم اینک در تمامی محورهای اصلی استان، به ویژه محور بجنورد - جنگل گلستان شاهد تردد نسبتا زیاد خودروها هستیم که تا حدودی باعث ایجاد ترافیک شده است.

وی اضافه کرد: در عین حال با توجه به عزیمت بسیاری از شهروندان استان به سوی باغستان ها و نواحی روستایی، افزایش تردد در محورهای فرعی استان نیز مشهود است.

سرگرد عمارلو اظهار داشت: در این راستا از هموطنان تقاضا می گردد به منظور داشتن سفری ایمن حتما رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین به رعایت فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید نمود.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی یادآور شد: نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به مسافران و تامین و ارتقای ایمنی سفرها با آمادگی در محورها استقرار دارند و البته بیشتر تمرکز آنان روی محور شرقی - غربی استان در حدفاصل فاروج تا جنگل گلستان است.

وی گفت: امروز حضور نیروی پلیس در محورهای استان بیشتر شده است تا با تمام ظرفیت و توان، ایمنی سفرهای جاده ای را تامین کنیم.

خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تردد در محورهای خراسان شمالی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای خراسان شمالی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید