کوشش برای جلب اعتماد رانندگان و مسافران برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی

به گزارش وبلاگ ساختمان، سازمان فاوای شهرداری تهران امروز دوازدهم بهمن ماه، میزبان مدیرعامل و مدیران سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران بود و مهم ترین مسائل در مورد پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به وسیله کد QR، آنالیز شد.

کوشش برای جلب اعتماد رانندگان و مسافران برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساختمان، مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این جلسه خواهان توسعه سامانه های تحت پوشش سازمان فاوای شهرداری تهران شد و اظهار کرد: در حال حاضر برای تاکسی های شهر تهران، احتیاج به سامانه پرداختی هستیم که علاوه بر امکان استعلام مشخصات راننده، مبلغ کرایه درج شده و مقدار رضایت و ثبت شکایات نیز در آن لحاظ شده باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یکی از دغدغه های موجود در حوزه پرداخت الکترونیک را مسئله فرهنگی بیان کرد و گفت: پیش از استفاده از نرم افزار، احتیاجمند ایجاد اعتماد برای دو ضلع پرداخت الکترونیک یعنی رانندگان و مسافران هستیم و در این راستا، سازمان فاوا نیز با ارائه پلتفرمی دسترس پذیر و آسان، نقش مهمی بر عهده دارد.

رضا واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در این جلسه، وجود یک داشبورد مدیریتی برای تحلیل داده های موجود در حوزه تاکسیرانی را یک ضرورت خواند و در این باره گفت: داده های زیادی در حوزه تاکسیرانی وجود دارد که باید فرایند تحلیل آن ها در اختیار بدنه مدیریت قرار گیرد و سازمان فاوا آمادگی دارد تا در این زمینه احتیاج های تاکسیرانی را احصاء و اجرایی کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یکی از مهم ترین دغدغه های هوشمندسازی پرداخت کرایه به صورت الکترونیک را آموزش مدیران خط و رانندگان تاکسی بیان کرد و اضافه کرد: در حال حاضر سازمان فاوای شهرداری تهران، اقداماتی را در مورد آموزش رانندگان انجام داده است، اما برای به دست آوردن نتایج بهتر و جلب نظر رانندگان احتیاج به افزایش همکاری ها است.

بر اساس این گزارش در این جلسه، تازهترین فناوری الکترونیک در مورد نمایش تراکنش اقتصادی به رانندگان، معرفی و ویژگی های آن، به نمایش عایدی.

بعلاوه کارشناسان سازمان فاوای شهرداری تهران دو سرویس تازه ussd را معرفی کردند؛ این سرویس ها به رانندگانی که اپلیکیشن های پرداخت را نصب ندارند، این امکان را می دهد تا تراکنش اقتصادی پرداخت کرایه را در لحظه آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کوشش برای جلب اعتماد رانندگان و مسافران برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای جلب اعتماد رانندگان و مسافران برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید