توله شیری که به وسیله مار گزیده شده برای همگام شدن با مادر کوشش می نماید

به گزارش وبلاگ ساختمان، توله شیری که به وسیله مار گزیده شده برای همگام شدن با مادر کوشش می نماید

توله شیری که به وسیله مار گزیده شده برای همگام شدن با مادر کوشش می نماید

یک توله شیر که به نظر می رسد به وسیله مار گزیده شده برای راه رفتن و عبور از جاده تلو تلو می خورد و بسیار تقلا می نماید.

به گزارش وبلاگ ساختمان، درک گلد، راهنمای تور که از نزدیک این صحنه را مشاهده نموده می گوید: هنگام رانندگی در امتداد جاده جنوب غربی اسکوکوزا، چشمانم چیزی قهوه ای رنگ بین دو بوته را دید. در کمال تعجب، یک شیر از میان بوته ها بیرون آمد و در پی آن دو توله اش ظاهر شدند.

به نظر می رسید که یکی از توله ها در حال تقلا بود و طوری راه می رفت که انگار مست است. توله دیگر سعی می کرد به خواهر یا برادرش یاری کند تا با شیر همگام گردد. در یک نقطه، شیر حتی توله کوچک را برداشت. او آن را در کوشش برای یاری به عبور حمل کرد.

در حالی که سه نفر به سمت وسایل نقلیه دیگری که به محل حادثه رسیده بودند حرکت کردند. من تصمیم گرفتم به شیر ها فضا و زمان تنهایی بدهم. توله خیلی استرس داشت و من نمی خواستم استرس بیشتری ایجاد کنم.

هدایت که با من هم نظر بود، گفت که آن ها احتمال می دهند که توله شیر بر اثر گزش مار به این روز افتاده است.

توله شیر ها به طور باورنکردنی در برابر تهدیدات مختلف از جمله شکارچیان دیگر و حتی نیش مار ها آسیب پذیر هستند. آن ها به عنوان بچه های بی گناه و درمانده، به شدت به والدین خود و امنیت گروه خود متکی هستند. در طبیعت، کفتارها، پلنگ ها و سایر گوشتخوارانی که در پی یک غذای آسان هستند دائماً برای توله شیر ها خطر ایجاد می نمایند.

علاوه بر این، وجود مار های سمی به آسیب پذیری آن ها می افزاید. کنجکاوی ساده لوحانه آن ها اغلب آن ها را به برخورد های خطرناک می کشاند، جایی که یک نیش مار می تواند کشنده باشد. در این مراحل اولیه زندگی است که توله شیر ها برای عبور از دنیای خائنانه ای که در آن زندگی می نمایند به حمایت و هدایت والدین خود تکیه می نمایند.

منبع: فرارو

به "توله شیری که به وسیله مار گزیده شده برای همگام شدن با مادر کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توله شیری که به وسیله مار گزیده شده برای همگام شدن با مادر کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید