جذب بیش از چهار هزار بیمه شده نو در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: سال جاری با کوشش های انجام شده، چهار هزار و 915 بیمه شده نو در استان جذب این صندوق شده اند.

جذب بیش از چهار هزار بیمه شده نو در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری

حسین تراکمه در یازدهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری که با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط برگزار گردید، گفت: در راستای طرح قرارگاه کرامت در حال حاضر 50 هزار و 272 نفر از مردم استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند .

وی اضافه نمود: هم اکنون، سه هزار و 212 نفر از بیمه شدگان در استان از این صندوق مستمری دریافت می نمایند .

تراکمه با اشاره به جذب 15 هزار و 902 بیمه شده نو در صندوق بیمه اجتماعی در شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، اضافه نمود: بیمه شدگان در این شهرستان ها 32 درصد نسبت کل استان را به خود اختصاص داده اند .

بیشتر بخوانید

وی گفت: بعلاوه تعداد مستمری بگیران در این سه شهرستان یک هزار و 315 نفر می باشد که 41 درصد نسبت کل استان را به خود اختصاص داده است .

تراکمه اضافه نمود: تا به امروز برنامه هایی از جمله تشکیل ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در چهارمحال و بختیاری، برنامه ریزی های لازم برای برپایی حداکثری آن در استان و تعامل با سازمان ها، نهادها و ادارات و به خصوص صدا و سیما به منظور تشریح خدمات مختلف این صندوق و جذب بیمه شدگان نو صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود 30 کارگزاری فعال در چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در استان نیز صورت خواهد گرفت.

تراکمه با اشاره به سیل اخیر در استان و بروز خسارات ناشی از آن، ادامه داد: امید است تا با پیگیری های مختلف ملی و استانی، بتوانیم حدود یک هزار و 500 نفر از مردم منطقه ها سیل زده استان را به طور رایگان جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری نماییم .

وبلاگ ساختمان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جذب بیش از چهار هزار بیمه شده نو در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بیش از چهار هزار بیمه شده نو در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید