جشنواره تئاتر خلخال به پرده آخر رسید

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرنگاران/اردبیل هفتمین جشنواره تئاتر خلخال با معرفی گروه های برتر نمایشی در این شهرستان به انتها رسید.

جشنواره تئاتر خلخال به پرده آخر رسید

در مراسم پایانی هفتمین جشنواره تئاتر خلخال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در این جشنواره 9 اثر با محتوای اجتماعی، فرهنگی و ایثار و شهادت با هم رقابت کردند تا گروه های منتخب معرفی شوند.

عبدالله بحرالعلومی سطح کیفی این رویداد فرهنگی را نسبت به سال های گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از لحاظ مفهومی و موضوعی جشنواره امسال نسبت به دوره های گذشته از یک تراز بالاتر و شکوفایی بهتری برخوردار بوده است.

وی شرح داد: هم از جهت حضور گروه های مختلف نمایشی و هم غنا و موضوعات ارائه شده جشنواره مطلوبی را در اردبیل شاهد بودیم که مقرر شد با توجه به ظرفیت این شهرستان که قابل اعتناست در سال های آینده جشنواره به صورت منطقه ای با حضور استان های شمالغرب کشور برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: کننده خلخال و کوثر که خود از جنس فرهنگ و هنر بوده، قول مساعد داد تا از طریق صندوق اعتباری هنر پوشش بیمه ای وبلاگ ساختمان، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را به صورت جدی پیگیری کنند.

بحرالعلومی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا در قالب این جشنواره ها استعدادهای ناب هنر اصیل تئاتر معرفی شده تا امکان تربیت و تعالی این استعدادها نیز فراهم آید.

وی اضافه کرد: در کنار هفتمین جشنواره تئاتر خلخال، برای اولین بار جشنواره نمایشنامه نویسی نیز برگزار شد تا به مدت سه روز علاقمندان بهترین آثار و منتخب جشنواره را مشاهده کرده و در مورد کیفیت و کمیت آنها اظهار نظر کنند.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان خلخال و مشارکت گروه های مختلف هنری در سال های آینده با کیفیت مطلوب تر این جشنواره به صورت منطقه ای نیز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشنواره تئاتر خلخال به پرده آخر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر خلخال به پرده آخر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید