خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می گردد

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره تئاتر منطقه ای شمال غرب کشور سال آینده به میزبانی شهرستان خلخال برگزار می گردد.

خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ ساختمان از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیشب در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال گفت: برگزاری مطلوب و شایسته این جشنواره و استقبال بسیار گرم اهالی هنر پرور این شهرستان، از جمله عوامل انتخاب خلخال به عنوان میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای استان های شمال غرب کشور در سال 1401 است.

او اضافه کرد: اجرای نمایش های هفتمین دوره از جشنواره تئاتر خلخال از لحاظ فرم، محتوا و شکل بسیار برتر و بهتر از جشنواره های اجرا شده در سال های گذشته این شهرستان بوده است.

بحرالعلومی اظهارکرد: صندلی هنری و فرهنگی خلخال در حوزه تئائر ستودنی است و این شهرستان در حال رسیدن به صندلی ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گروهای هنری و نمایشی است.

مسعود یگانه ، سرپرست فرمانداری خلخال نیز اجرای چنین برنامه های شاد و فرهنگی را پس از تحمل یک دوره سخت 20 ماهه کرونا، در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه مفید ارزیابی کرد و از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در کوشش برای برگزاری شایسته این جشنواره با وجود محدودیت های اقتصادی تقدیر کرد.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی هم از کوشش نمایندگان مجلس برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده از سوی صندوق بیمه هنرمندان و بعلاوه فراهم شدن زمینه افزایش افراد تحت پوشش این صندوق خبرداد.

سیدغنی نظری اعلام کرد: شکل گیری انجمن های مختلف به صورت هدفمند و نظام مند می تواند توسعه هنری خلخال را به همراه داشته باشد و این شهرستان صندلی ویژه در هنر نمایش را کسب و آن را ارتقا خواهد بخشید.

هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال از روز ششم آبان ماه و با هنرنمایی هفت گروه برتر راه یافته به مرحله مسابقه در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر شروع شده بود.

بر اساس آرای هیات داوران هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال نمایش هملت ماشینی به کارگردانی محمد تقی خسروی به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره انتخاب و جواز حضور در جشنواره تئاتر استان اردبیل را اخذ کرد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلخال میزبان جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید