جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرکت GLX ساعاتی پیش از پرچم دار نو خود با نام جنرال لوکس شاهین 3 رونمایی کرد؛ پرچم داری با پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت بسیار مناسب.

جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد

در حال حاضر کشورهای زیادی هستند که در راستای رونق اقتصاد دیجیتال، در جهت تولید محصولات الکترونیکی هوشمند قدم برمی دارند و برخی از آن ها واقعا در این زمینه پیروز عمل می کنند. ایران هم در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال خود با پایه گذاری شرکت GLX، سیاست بومی سازی گوشی ایرانی را چند سالی است که در پیش گرفته اما هنوز نتوانسته به عنوان یک شرکت مطرح در سطح جهانی محصولاتش را به فروش برساند. حتی آمار فروش گوشی هایی با این برند در داخل کشور هم خیلی بالا نیست.

با وجود همه این مسائل، GLX اولین پرچم دار خود با پشتیبانی از اینترنت 5G تحت عنوان جنرال لوکس شاهین 3 را تولید و معرفی کرده است. این گوشی در حال حاضر با قیمت 6 میلیون و 990 هزار تومان در دسترس واقع شده است که البته در صورت پیش خرید، باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را هم به این مبلغ افزود. در صورتی که بخواهید این گوشی را پیش خرید کنید، مبلغ 50 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت ثبت سفارش از شما دریافت می شود تا بدین ترتیب بعد از ورود گوشی به بازار، جزء اولین دسته از کاربرانی باشید که این گوشی را دریافت می کنند.

این گوشی به عنوان یک پرچم دار از قابلیت های خوبی بهره می برد که از جمله این موارد می توان به نمایشگر AMOLED با اندازه 6.57 اینچ و وضوح +FHD، وزن 171 گرم، پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت نانو، تراشه 7 نانومتری Dimensity 810 ساخت مدیاتک، ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 8/128 گیگابایت، سیستم عامل اندروید 11، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی (با پشتیبانی احتمالی از شارژ سریع)، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی (با پشتیبانی از حالت شب)، دوربین سلفی دوگانه با وضوح 16 مگاپیکسل، بدنه از جنس پلی کربنات (پلاستیک فشرده) با روکش چرم، حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، قابلیت تشخیص چهره و گارانتی 18 ماهه اشاره کرد.

لازم به ذکر است GLX در بسته بندی جنرال لوکس شاهین 3 هندزفری و کابل شارژر را هم قرار داده است اما اینکه آداپتوری درون آن واقع شده است یا خیر مشخص نیست. با این حال این گوشی در محدوده قیمتی اعلام شده، گزینه نسبتا مناسبی به شمار میرود، البته اگر در عمل هم مانند مشخصات روی کاغذ عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این گوشی یا پیش خرید آن می توانید به وب سایت glx.ir مراجعه کنید.

نظر شما در رابطه با جنرال لوکس شاهین 3 چیست؟ آیا این گوشی می تواند جایگزین گوشی های 6 الی 7 میلیونی بازار باشد؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنرال لوکس شاهین 3؛ اولین پرچم دار GLX با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید