خبرنگاران دستگیری 2 قاتل فراری و سرکرده باند دزد جاده ای در دزفول و اهواز

به گزارش وبلاگ ساختمان، اهواز - خبرنگاران - 2 قاتل مسلح فراری در شهرستان دزفول و سرکرده یک باند مسلح راهزن در اهواز با کوشش نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری 2 قاتل فراری و سرکرده باند دزد جاده ای در دزفول و اهواز

به گزارش وبلاگ ساختمان با نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی دزفول عصر آدینه گفت: در پی دریافت اخباری توسط پاسگاه خیبر شهرستان دزفول مبنی بر اختفای 2 قاتل مسلح در یکی از روستاهای اطراف، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پاسگاه انتظامی نهاده شد.

سرهنگ روح الله گراوندی اضافه نمود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی، مخفیگاه 2 قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی هر 2 متهم با هویت های (ج-ک) و (ع- ک) را دستگیر کردند.

سرهنگ گراوند توضیح داد: در بازرسی از خودرو پراید متهمان تعداد 2 قبضه اسلحه جنگی و چهار تیغه خشاب و 96 تیر فشنگ جنگی کشف شد.

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح جاده ای در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان مسلح جاده ای به همراه یک مالخر در 2 عملیات غافلگیرانه پلیس شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند .

سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع چهار فقره سرقت مسلحانه محموله جاده ای در شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه نمود: ماموران کلانتری 20 شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی سرکرده باند سارقان مسلح را در شهرستان شادگان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه یک دستگاه خودرو کشف شد.

وی اعلام کرد : همچنین در تحقیقات پلیس یک مالخر در شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری 2 قاتل فراری و سرکرده باند دزد جاده ای در دزفول و اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 2 قاتل فراری و سرکرده باند دزد جاده ای در دزفول و اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید