خبرنگاران رییس فدراسیون تنیس: وعده شرکت توسعه محقق نشد

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران- خبرنگاران- رئیس فدراسیون تنیس گفت: با گذشت 11 ماه همچنان وعده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد در اختیار گذاشتن زمین محقق نشده است. نداشتن زمین از دغدغه های اصلی فدراسیون است.

خبرنگاران رییس فدراسیون تنیس: وعده شرکت توسعه محقق نشد

به گزارش وبلاگ ساختمان، داود عزیزی گفت: این مشکل برنامه های فدراسیون را برای آماده سازی تیم های ملی تحت الشعاع قرار می دهد.

وی همچنین به برگزاری نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران اشاره نمود و گفت: تیم ملی تنیس مردان ایران خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ آماده می نماید. نخستین مرحله، اردوی تیم ملی از 11 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی شروع شد.

رییس فدراسیون تنیس یادآور شد: با جوانگرایی در تیم های ملی زنان و مردان در آینده ای نزدیک حضور ورزشکاران با تجربه در عرصه های بین المللی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم شرایط صعود ملی پوشان به دسته 3 آسیا و اقیانوسیه فراهم گردد.

وی درباره برگزاری مسابقات تور دنیای زیر 18 سال به میزبانی شهرهای شیراز و ارومیه افزود: با توجه به هزینه های زیاد اعزام و حضور در رقابت های بین المللی، فدراسیون تنیس ایران با اخذ میزبانی در رده سنی جوانان تا حدی شرایط را برای بازیکنان کشورمان فراهم نموده تا آنها با استفاده از این فرصت خود را مقابل بازیکنان خارجی محک بزنند.

وی افزود: رویدادهای بین المللی جوانان از اواخر اردیبهشت ماه در کشورمان برگزار خواهد شد. تور تنیس زیر 18 سال دنیا در سطح چهار برای نخستین بار قرار است برگزار گردد که در مقایسه با دوره های گذشته در بالاترین سطح قرار گرفته است و مسابقات بین المللی جوانان پس از شیرار بلافاصله در شهر ارومیه برگزار می گردد. این تورنمنت را سال گذشته در سطح پنج در جزیره کیش برگزار کردیم که با قهرمانی نمایندگان کشورمان همراه بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس فدراسیون تنیس: وعده شرکت توسعه محقق نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون تنیس: وعده شرکت توسعه محقق نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید