خبرنگاران پنجمین گروه مسافران ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند

به گزارش وبلاگ ساختمان، باکو - خبرنگاران - پنجمین گروه از ایرانیانی که به جمهوری آذربایجان سفر نموده بودند و به دلیل مسدود بودن مرزها در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا نتوانستند به ایران بازگردند ، امروز (سه شنبه) به کشورمان منتقل شدند.

خبرنگاران پنجمین گروه مسافران ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند

این گروه متشکل از 130 نفر از شهروندان کشورمان با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و هماهنگی مقامات دو کشور به وسیله زمینی، باکو را به مقصد گذرگاه مرزی آستارا ترک کردند .

پیش از این 534 نفر از شهروندان کشورمان در قالب چهار گروه در مدت ممنوعیت تردد بین مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به کشورمان منتقل شدند .

گذرگاه های مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در قالب اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا از یازدهم اسفند ماه سال گذشته برای رفت و آمد مسافر بسته شد و حمل و نقل هوایی میان دو کشور نیز در این ارتباط بطور موقت متوقف شد .

با وجود مسدود بودن مرز های بین ایران و جمهوری آذربایجان برای تردد مسافران ، حرکت کامیون های باری و ترانزیتی بین دو کشور به وسیله گذرگاههای مرزی همچون گذشته در جریان است .

این در حالی است که ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذرربایجان برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت که محدودیت های ورود و خروج از مرزهای جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها فعلا تا 26 خرداد ماه ادامه خواهد داشت .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پنجمین گروه مسافران ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنجمین گروه مسافران ایرانی از جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید