خبرنگاران 383 واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شدند

به گزارش وبلاگ ساختمان، اردبیل- خبرنگاران- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعداد 383 واحد صنفی متخلف به دلیل گران فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب شناسایی شدند.

خبرنگاران 383 واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شدند

به گزارش وبلاگ ساختمان، یوسف شهباززاده روز یکشنبه در مصاحبه با وبلاگ ساختمان اضافه نمود: تعداد بیش از هفت هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در راستای تشدید بازرسی، سرعت بخشی در رسیدگی به تخلف ها و برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران مالی در 16 روز گذشته مورد بازرسی نهاده شدند.

وی اعلام کرد: پرونده های واحدهای صنفی متخلف در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 با ارزش بیش از 20 میلیارد و 513 میلیون ریال پس از جمع بندی برای صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه نمود: همچنین تعداد سه هزار و 560 مورد گزارش مردمی و ناظران افتخاری در این مدت دریافت شد که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و کارشناسی، همگی مورد رسیدگی نهاده شد.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند برای جلوگیری از سودجویی متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مالی مانند گران فروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، کم فروشی و حراج غیرقانونی مراتب را به صورت حضوری یا با شماره تماس 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند.

بیش از 42 هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه کسب در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 383 واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 383 واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید