گردشگران نوروز 1402 افطار مهمان شیرازی ها هستند

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرنگاران: شهردار شیراز با حضور در غرفه توریسم در نمایشگاه گردشگری پارس با تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه گردشگری پارس گفت: تصور نمی کردم تا این حد از نمایشگاه استقبال شده باشد و روشن است که شیراز به سبب جذابیت و ظرفیتهای بی نظیری که دارد مورد توجه مردم کشور بوده و این خود نشان می دهد که شیراز قطب گردشگری ایران است.

گردشگران نوروز 1402 افطار مهمان شیرازی ها هستند

محمد حسن اسدی تلاش برای ارتقا صنعت گردشگری در شیراز را وظیفه تمامی نهادهای و سازمان های این کلان شهر خواند و اضافه نمود: توریسم در دنیا صنعت پیشرفته و مدرنی است که کشورهایی که آثار تاریخی و به طور کلی منابع گردشگری چندانی ندارند با ایجاد جاذبه های مصنوعی گردشگری از این صنعت بهره برداری خوبی می کنند. حال آنکه شیراز از نظر بناهای باستانی دنیای و ثبت آثار میراثی در کشور اول است و باید تلاش کنیم از این آثار ارزشمند که گذشتگان برای ما به جا گذاشته اند به بهترین نحو استفاده کنیم. اگر درست به صنعت گردشگری پرداخته شود این صنعت می تواند اقتصاد شهر را متحول کند.

اسدی در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز رمضان از 5 فروردین آیا شهرداری برنامه ای برای گردشگران نوروزی از افطار تا سحر دارد؟ گفت: شهرداری به عنوان یکی از ارکان ستاد تسهیلات نوروزی هر سال تلاش خوبی برای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی می کند و امسال در اولین جلسه آماده سازی تسهیلات سفرهای نوروزی که در چند روز گذشته برگزار کردیم پیشنهاد دادم که باتوجه همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه ای ایجاد کنیم وبرنامه دادن افطاری به گردشگران نوروزی را از پنجم تا آخر ماه در تمام ساختمان های شهرداری که بیش از 50 ساختمان است اجرایی کنیم.

همچنین ما بانی شویم و با همکاری مراکز خیریه که قصد دادن افطاری دارند خدمات خوب و ویژه ای به گردشگران نوروزی دهیم، تا بتوانیم امسال خاطره بسیار خوبی برای گردشگران و مسافرانی که به شیراز سفر کرده اند به جا بگذاریم و ماه مبارک به یادمانی ترین ماه برای گردشگران نوروزی شیراز به ثبت برسانیم.

منبع: توریسم آنلاین

به "گردشگران نوروز 1402 افطار مهمان شیرازی ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران نوروز 1402 افطار مهمان شیرازی ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید