دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی، خواجه پور شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، مهدی زارعی، دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی- خواجه پور شد.

دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی، خواجه پور شد

به گزارش گروه استانهای وبلاگ ساختمان، مهدی زارعی، دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی- خواجه پور شد.

جایزه ثبوتی-خواجه پور هرسال در شاخه های مختلف علوم پایه به پژوهشگران جوان کشور که پژوهش های آن ها نقش مؤثری در توسعه جامعه علمی کشور دارد، اهدا می گردد.

همزمان با بیستمین سال تأسیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، این جایزه به ابتکار گروهی از اساتید این دانشگاه و با حمایت اقتصادی آن ها و تنی چند از علاقه مندان به اهداف و رویکرد های علمی بانیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، استاد یوسف ثبوتی و استاد محمدرضا خواجه پور بنیان نهاده شده است.

این جایزه، به افراد جوان تر از 40سال که مهم ترین کار های پژوهشی خود را در ایران به ثمر رسانده باشند، اهدا می گردد. ملاک اصلی در مشخص برندگان، پژوهش های برجسته و شاخصی است که در سطح بین المللی شناخته شده و دارای تاثیر عمیق در رشته مربوطه باشند. جایزه به صورت چرخشی، هرسال در تعدادی از شاخه های علوم پایه (ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم زمین، علوم زیستی و علوم رایانه) اعطا می گردد.

در اسفندماه امسال، برگزیدگان پنجمین و ششمین دوره جایزه ثبوتی- خواجه پور معرفی و تقدیر شدند و در این میان، مهدی زارعی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در حوزه علوم زمین، به علت انجام تحقیقات در حوزه هیدروژئولوژی و کارستی شدگی گنبد های نمکی و تأثیرات ساختار های نمکی بر منابع آب، به عنوان یکی از برگزیدگان ششمین دوره جایزه ثبوتی- خواجه پور شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی، خواجه پور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشیار علوم زمین دانشگاه شیراز برگزیده ششمین دوره جایزه ثبوتی، خواجه پور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید