سیدعباسی سرمربی پدیده می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، یک فرد مطلع در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از قوت گرفتن احتمال جایگزینی داوود سیدعباسی به جای اکبر میثاقیان، به عنوان سرمربی تیم پدیده مشهد اطلاع داد.

سیدعباسی سرمربی پدیده می گردد؟

وی که خواست نامش فاش نشود، شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: شنیده ها حاکی از آن است که سیدعباسی تا ساعاتی دیگر از سوی باشگاه شهر خودرو، به سرمربیگری این تیم مشهدی گمارده خواهد شد.

سیدعباسی که رابطه نزدیکی با فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، دارد به تازگی وارد کادر فنی پدیده شد و صبح روز شنبه - امروز - در تمرینات تیم حاضر شده و با راهنمایی وی بازیکنان تمرین نموده اند.

پیش تر حمیداوی در مصاحبه با رسانه ها احتمال به کارگیری میثاقیان به عنوان مدیر فنی تیم را مطرح نموده بود و به نظر می رسد این مربی حرفه ای مشهدی از این پس با تغییر قرارداد به عنوان مدیر فنی تیم ادامه فعالیت خواهد داد.

در نخستین روز های آبانماه سال جاری و در پی بروز بحران در تیم پدیده و عدم حضور بازیکنان برای انجام بازی، میثاقیان با هدف ساماندهی این تیم بحران زده، جایگزین رضا مهاجری دیگر مربی مشهدی تیم شده بود.

طی 9 هفته سپری شده از لیگ برتر، پدیده (شهرخودرو) با هفت باخت و 2 تساوی، تنها 2 امتیاز کسب نموده است و اکنون در قعر جدول 16 تیمی لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: فرارو

به "سیدعباسی سرمربی پدیده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی سرمربی پدیده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید