شایعه ساخت موتور جست وجو اپل قوت گرفت

به گزارش وبلاگ ساختمان، زومیت نوشت: اپل ابزار Business Connect را معرفی گرده تا کسب وکارها بتوانند اطلاعات خود را به لیست کسب وکارهای سرویس های مختلف اپل اضافه یا به روز نمایند.

شایعه ساخت موتور جست وجو اپل قوت گرفت

لیست های مربوط به کسب وکارها در خدمات اپل به لطف ابزار نو Business Connect، به زودی دقیق تر و جامع تر خواهد شد. این ویژگی نو با روشی مشابه گوگل، به شرکت ها اجازه می دهد در نحوه نمایش اطلاعات خود در موتورهای جستجو، نقشه های گوگل یا توییتر، تغییراتی ایجاد و توجهات بیشتری را به پروفایل های خود جلب نمایند.

به گزارش ورج، Business Connect به صاحبان کسب وکارها اجازه می دهد ساعت های کاری خود را تغییر داده و مواردی مثل عکس را اضافه نمایند تا در برنامه های Messages، Maps، سیری، Wallet و غیره نمایش داده شوند. شرکت ها می توانند با این ابزار، پیوندی به وب سایت های OpenTable، Instacart یا Booking.com ارائه دهند تا مشتریان آن ها راحت تر سفارش خود را ثبت یا رزور نمایند.

طبق گزارش ها، با توجه به اینکه اپل درحال توسعه موتور جستجوی اختصاصی است، دسترسی به اطلاعات تجاری دقیق برای این شرکت اهمیت ویژه ای خواهد داشت و بدین ترتیب می تواند راحت تر با گوگل رقابت کند. اپل اخیراً در کوشش است تا کسب وکارهای خدماتی خود را توسعه داده و بعلاوه یک بازوی تبلیغاتی پرسود ایجاد کند. این سرویس تبلیغاتی احتمالاً به زودی به برنامه های پیش فرض اپل و بعلاوه قرارداد استریم لیگ فوتبال اضافه خواهد شد.

کسب وکارهای مختلف بعلاوه می توانند از ویژگی نوی به نام ویترین استفاده نمایند. این قابلیت به شرکت ها اجازه می دهد پیشنهادات ویژه، منوهای فصلی، تخفیف و موارد دیگر را لیست نمایند. Business Connect از امروز به طور دنیای دردسترس قرار گرفته است. البته ویژگی Showcases فعلاً در ایالات متحده فعال است و طی ماه های آینده در سایر کشورها نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

اپل هنوز از یکپارچگی Yelp خلاص نشده است زیرا سرویس نقشه های این شرکت همچنان عکس ها، آنالیز ها و منوهای ارائه شده در Yelp را نمایش می دهد. به هرحال Business Connect به شرکت ها اجازه می دهد با افزودن اطلاعاتی که Yelp از آن ها بی بهره است، جزئیات بیشتری را دراختیار مشتریان خود قرار دهند. کسب وکارها می توانند با استفاده از اپل آی دی خود در این برنامه ثبت نام نمایند.

سرویس نقشه های اپل قبلاً ابزاری به نام Business Register داشت که شرکت ها از آن برای ارائه اطلاعات اولیه درمورد فعالیت های خود، عکس ، آنالیز و رتبه بندی استفاده می کردند. این ویژگی به داده های پلتفرم هایی مثل TripAdvisor، Yelp و Foursquare وابسته بود ولی سیستم نو به غول کوپرتینویی اجازه می دهد کنترل بیشتری روی اطلاعات داشته باشد. این ویژگی به مشاغل مختلف یاری می نماید تا کسب وکار خود را بهتر معرفی نمایند و علاوه براین برای کاربران نیز یک مزیت به شمار میرود زیرا احتیاج نیست همواره آنالیز نمایند آیا اطلاعات ارائه شده به روز هستند یا خیر.

اپل از Business Connect نیز سود می برد زیرا بانک اطلاعاتی این شرکت را تقویت خواهد نمود و می تواند در بخش لیست های تجاری، به عنوان رقیب گوگل و فیسبوک به فعالیت خود ادامه دهد. گوگل از مدت ها قبل راهکارهایی برای معرفی کسب وکارها ارائه می دهد که امکان ویرایش اطلاعات را در سرویس نقشه ها و موتور جستجوی این شرکت فراهم می نماید. فیسبوک نیز به یک پایگاه مهم برای مشاغل تبدیل شده و حتی دسترسی به این داده ها به اینستاگرام و واتساپ نیز توسعه یافته است.

ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل در بیانیه ای گفت:

ما Business Connect را ایجاد نموده تا دقیق ترین اطلاعات را درمورد غذاخوری ها، خرید، سفر و موارد دیگر، به کاربران اپل در سرتاسر دنیا ارائه دهیم. این سرویس به صاحبان مشاغل یاری می نماید به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند و علاوه براین روی نحوه مشاهده و تعامل میلیاردها کاربر با محصولات و خدمات خود، کنترل بیشتری داشته باشند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شایعه ساخت موتور جست وجو اپل قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه ساخت موتور جست وجو اپل قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید