عکس ، سلاح پرقدرت مار پیتون وحشتناک که همه چیز را می بلعد!

به گزارش وبلاگ ساختمان، مارهای پایتون برمه ای برای بیشتر باز کردن دهان خود، از قابلیت منحصربه فردی استفاده می نمایند.

عکس ، سلاح پرقدرت مار پیتون وحشتناک که همه چیز را می بلعد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساختمان، با توجه به اینکه مارها تمایل دارند طعمه خود را به طور کامل و بدون اینکه ابتدا آن ها را بجوند، ببلعند، قابلیت مار در باز کردن دهان خود یک عامل کلی در چیزی که می توانند بخورند محسوب می گردد. برخلاف آرواره های پایینی انسان ها و سایر پستانداران، استخوان های فک پایین مارها به هم چسبیده نیستند، بلکه فقط با یک پیوند فنری به هم متصل شده که این امر به دهان آن ها اجازه می دهد تا حد زیادی باز گردد.

برای مثال دانشمندان در فلوریدای آمریکا با شکافتن بدن یک مار پیتون برمه ای متوجه شدند که این حیوان یک تمساح را به طور کامل بلعیده است!

بیشتر بخوانید:

  • فیلم | دانشمندان یک تمساح کامل را از معده یک مار پیتون بیرون آوردند

  • بلایی که شکارچیان بی رحم سر کرگدن بی نوا آورده اند

بروس جین، از دانشگاه سینسیناتی شرح می دهد که هرچند بیشتر مارها آرواره هایی قابل توسعه دارند، اما پوست فوق العاده کشیده آرواره های پایینی مارهای پایتون برمه ای سطح جدیدی از قابلیت ارتجاعی محسوب می گردد.

جین می گوید: پوستِ کشیده بین فک پایین چپ و راست در مار پایتون تفاوتی اساسی دارد. بیش از 40 درصد از کل دهان باز شده آن ها به طور میانه از این پوستِ کشیده حاصل می گردد.

اگر می خواهید بیشتر درباره مارهای پیتون بدانید مطالعه گزارش راز ترسناک مارهای بزرگ الجثه ای که هر چیزی را شکار می نمایند! را به شما پیشنهاد می کنیم.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، سلاح پرقدرت مار پیتون وحشتناک که همه چیز را می بلعد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، سلاح پرقدرت مار پیتون وحشتناک که همه چیز را می بلعد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید