فعالیت حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ ساختمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان، گفت : بیش از 50 هزار نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

فعالیت حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان کرمانشاه

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه تعاونی های شاخص فراوانی داریم؛ در حال حاضر حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: از جمعیت 2 میلیونی استان یک میلیون و 600 نفر عضو تعاونی هستند و بیش از 50 هزار نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توضیح داد: برای آنالیز مسائل تعاونی ها، ستاد ساماندهی تعاونی های مشکل دار با موضوع ادره کار و تعاون رفاه اجتماعی تشکیل خواهد شد تا مسائل به صورت ویژه آنالیز و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی با تأکید بر تقویت فرهنگ کار گروهی و کارآفرینی، گفت: در کارگروه اشتغال این موضوع در دستور کار است که بنا بر دستور استاندار، کمیته فرهنگ و کار به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استاندار تشکیل تا همه دستگاه های فرهنگی در مورد فرهنگ کار و کارآفرینی فعالیت داشته باشند .

وبلاگ ساختمان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت حدود 3 هزار و 100 تعاونی فعال در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید