قیمت مرغ با اظهار نظر غیر کارشناسی گران شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت علت افزایش قیمت مرغ را توضیح داد.

قیمت مرغ با اظهار نظر غیر کارشناسی گران شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، موسوی معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت در گفت وگو تلفنی با شبکه خبر در خصوص چرایی علت افزایش قیمت مرغ، گفت: مرغ اکنون با قیمت 20 هزار و 400 تومان باید به فروش رود که برخی به بحث افزایش قیمت دامن می زنند و اظهار نظر غیر کارشناسی می کنند.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت بیان نمود: مقطع زمانی تعیینی را تنظیم بازار تعیین کرده بود و پیشنهاد وزارت جهاد را مدنظر قرار دادیم و بر اساس سامانه بازارگاه مکتوب اعلام کردند که نهاده های اصلی که ذرت و کنجاله است، 85 درصد بیشتر تامین نشده و مابقی عدد را از بازار آزاد تامین کردند.

موسوی ادامه داد: امروز با وزارت جهاد مکاتباتی صورت گرفته که 100 درصد نهاده تامین می شود. 100 درصد نهاده یعنی 4 هزار و 400 تومن با لحاظ 2 پارامتر کاهش نهاده تامین می شود. نهاده های دامی در بخش مرغ تامین است.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت بیان نمود: تامین مرغ تا مراکز عمده فروشی، بر اساس تکالیفی که صورت گرفته را وزارت جهاد پیگیری می کند. مسئله ای که وجود دارد بعضا تغییر قیمتی است که از مرغداری شده است، قبلا که افزایش قیمت داشتیم علی رغم اینکه نهاده تامین نمی شده، وزارت جهاد مدیریت می کرد و کل زنجیره تامین را نیاز تهران در حد 900 تن با مرغ منجمد و تازه تامین می شد.

او افزود: اکنون باید روی بحث تامین استان تهران و مناظق دیگر اتفاق بیفتد که نظارت بهینه داشته باشیم. بر اساس قیمت مبنای کار همین است اگر در حوزه خورده فروشی اتفاق بی افتد، حتما برخورد می شود اگر هم درب مرغداری باشد، پرونده تشکیل می شود و به سازمان صنعت معدن و تجارت مرجوع می شود.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت گفت: قیمت مرغ برای مصرف کننده 20 هزار و 400 تومان است و بیشتر از این تخلف به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قیمت مرغ با اظهار نظر غیر کارشناسی گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ با اظهار نظر غیر کارشناسی گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید