قیمت 70 مدل میز ناهار خوری را در دی ایران مشاهده و آنلاین خرید کنید

به گزارش وبلاگ ساختمان، فراوریی ها و کارگاه های زیادی در سراسر کشور مشغول فراوری میز ناهار خوری هستند یکی از شرکت های بزرگی که در زمینه فراوری و عرضه میزهای ناهارخوری و سایر مبلمان منزل فعال است دی ایران می باشد. دی ایران با بیش از 15 سال تجربه در زمینه فراوری و عرضه مبلمان خانگی یکی از مشهور ترین و خوشنام ترین برند های معروف کشور میباشد. برای دریافت مستقیم محصولات دی ایران در سراسر کشور می توانید به راحتی با جستجوی نام دی ایران در گوگل وارد سایت این شرکت شده و به صورت مستقیم از فراوریی خرید نمایید و سپس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت 70 مدل میز ناهار خوری را در دی ایران مشاهده و آنلاین خرید کنید

با ورود به سایت شرکت می توانید تازهترین محصولات را به همراه جزئیات کامل آنها مشاهده کرده و قیمت را ببینید و اگر سوالی در زمینه این محصول داشتید می توانید با مشاوران مجرب این شرکت در ارتباط باشید و هدایت های لازم را دریافت نمایید اگر مایل به تغییر رنگ یا پارچه و یا تعداد نفرات ناهارخوری مورد نظر خود هستید این قابلیت وجود دارد شما می توانید به راحتی بعد از سفارشی کردن محصول مورد نظرتان سفارش خود را ثبت نمایید. علاوه بر میز ناهارخوری در دی ایران می توانید سایر محصولات مربوط به مبلمان منزل خود مانند مبل، سرویس خواب، میز تلویزیون و … را مشاهده نمایید و هر مدلی را که مورد پسند شما بود سفارش دهید و یا با سایر لوازم خانه خود ست کنید.

در سایت دی ایران میتوانید تصاویر خرید مشتری های دیگر را در خانه هایشان ببینید و این امر به تصمیم گیری شما بسیار یاری می نماید تا بتوانید کالای مناسب را برای خانه خود انتخاب نمایید.

قیمت میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری در وهله اول وابسته به جنس چوب به کار رفته و بعلاوه جنس پارچه ای که روکش شده است میباشد و بعد از آن وابسته به تعداد نفرات میز ناهار خوری بوده و اینکه چه اندازه ظرافت و کار برده است. در قسمت پایین می توانید تعدادی از میزهای ناهارخوری شرکت را به همراه قیمتشان مشاهده نمایید و در صورتی که مایل به خرید آنها بودید و یا قصد داشتید مدل های بیشتری را ببینید به سایت دی ایران مراجعه نمایید.

میز ناهار خوری مدل لاله

میز ناهارخوری لاله از میزهای مدرن بوده و مناسب دکوراسیونهای مدرن می باشد و بصورت 6 نفره و 4 نفره فراوری می شود این میز دارای یک نیمکت دو نفره هست که یاری می نماید ناهارخوری فضای کمتری را اشغال نماید زیرا در هنگامی که میز مورد استفاده قرار نمی گیرد نیمکت می تواند به راحتی زیر میز رفته و به صرفه جویی در فضا یاری شایانی کند این میز ناهار خوری از چوب معروف و با استحکام راش تهیه شده صفحه میز هم از ام دی اف بوده که با روکش چوبی پوشیده شده است . برای نشیمن نیمکت و جایگاه های میز از اسفنج 30 کیلویی ویژه استفاده شده و پارچه با کیفیت مازراتی مورد استفاده قرار گرفته است البته مشتری می تواند رنگ مورد نظر خود و بعلاوه جنس پارچه ای را که تمایل دارد سفارش دهد و میز را به صورت سفارشی تحویل بگیرد این میز با بسته بندی مناسب و با استفاده از باربری های مخصوص مبلمان به سراسر کشور ارسال می شود.

میز ناهار خوری مدل ویکتوریا

میز ناهار خوری ویکتوریا یکی از تازهترین مدلهایست که اخیرا در خط فراوری قرار گرفته است. این کار بسیار شیک و تازه از چوب باکیفیت روس ساخته شده صفحه میز ام دی اف می باشد که با روکشی از چوب پوشیده شده است. برای جایگاه ها از اسفنج 30 کیلویی ویژه استفاده شده است که یکی از برترین اسفنج های موجود در بازار کشور میباشد پارچه ای که برای روکش جایگاه ها و نیمکت این میز استفاده میشود به دلخواه مشتری قابل تغییر بوده و مشتری می تواند رنگ و جنس این پارچه را مطابق سلیقه خود انتخاب کند مدل های 6 نفره این میز ناهارخوری دارای نیمکت دو نفره و چهار جایگاه تکی میباشد.

مشتری می تواند در سراسر کشور این مدل را سفارش دهد و شرکت موظف است آن را در بسته بندی مناسب و به وسیله باربری مخصوص مبلمان به مشتری تحویل دهد.

میز ناهار خوری مارال

میز ناهارخوری مارال از انواع ناهارخوری های چستر بوده و پاسخیست به درخواست هواداران زیاد جایگاه های چستر.

این میز در ابعاد 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و حتی بیشتر قابل فراوری است.

جایگاه ها و پایه های میز از چوب با کیفیت روس ساخته شده و و رویه میز ام دی افی است که با روکش چوب پوشیده شده .

برای قسمت نشیمن جایگاه ها از اسفنج 30 کیلویی ویژه استفاده شده و رنگ و جنس پارچه به دلخواه مشتری قابل سفارشی کردن است. محصول فوق در بسته بندی مناسب و با باریری مخصوص مبلمان به سراسر کشور ارسال می شود.

میز ناهار خوری مدل انگلیسی

میز ناهار خوری انگلیسی از مدل های گرد می باشد و هواداران خاص خود را دارد این میز را می توان برای تعداد نفرات 4 نفره و 6 نفره فراوری کرد لذا با توجه به اینکه در حالت 4 نفره قطر میز 100 سانتی متر بوده و در ابعاد 6 نفره بین 120 تا 130 سانتیمتر می باشد ضروری است که مشتری قبل از خرید حتما ابعاد محل قرارگیری ناهار خوری را در نظر بگیرد.

میز این ناهارخوری از ام دی اف روکش چوب بوده و چوب به کار رفته در جایگاه ها و پایه میز، توسکا میباشد برای نشیمن جایگاه از اسفنج 25 کیلویی استفاده شده که ارتفاع آن 4 سانتی متر می باشد.

روکش جایگاه های این میز را می توان به دلخواه از چرم یا پارچه طراحی کرد و این بسته به سلیقه مشتری قابلیت سفارشی شدن دارد برای صفحه میز هم می توان شیشه مناسب سفارش داد.

این میز ناهار خوری زیبا در منازل، محل کار و یا حتی رستورانها و فست فودها بسیار پر کاربرد است.

منبع: فوت و فن

به "قیمت 70 مدل میز ناهار خوری را در دی ایران مشاهده و آنلاین خرید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت 70 مدل میز ناهار خوری را در دی ایران مشاهده و آنلاین خرید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید