لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، اورتون را تحقیر کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، در آخرین بازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شاگردان آنتونیو کونته، شاگردان فرانک لمپارد را در هم کوبیدند.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، اورتون را تحقیر کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، در آخرین بازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در استادیوم خانگی خود پذیرای اورتون بود و میهمان خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.

جشنواره گل تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته با گل به خودی بازیکن حریف، مایکل کین در دقیقه 14 شروع شد. سه دقیقه بعد ستاره کره ای تاتنهامی ها، سون هئونگ مین اختلاف را به دو گل افزایش داد. سپس نوبت کاپیتان هری کین شد که در دقیقه 37 گلزنی کند. او 10 دقیقه پس از شروع نیمه دوم هم این کار را تکرار و خودش را دو گله کرد. البته قبل از به ثمر رسیدن گل دوم او، سرخیو رگیلون هم در دقیقه 46 نامش را در لیست گلزنان ثبت نموده بود.

تاتنهام که از 26 بازی 45 امتیاز کسب نموده، اگرچه همچنان در رده هفتم جدول ماند اما می تواند امیدوار باشد که با پیروزی در دو بازی معوقه اش در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی بماند.

در سمت مقابل اورتون تحت راهنمایی فرانک لمپارد که در مرز منطقه سقوط قرار گرفته است، با قبول پانزدهمین باختش در این فصل 22 امتیازی و در رده هفدهم ماند. اورتون که البته 3 بازی معوقه دارد، نسبت به برنلی رده هجدهمی که 26 بازی انجام داده، تنها یک امتیاز بیشتر دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، اورتون را تحقیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، اورتون را تحقیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید