ماجرای جنجالی حضور بازیکن سپاهان در کلوپ شبانه!

به گزارش وبلاگ ساختمان، باشگاه سپاهان با وجود تصاویر واضح تلویزیونی شبکه NTV ماجرای درگیری فرناندس را تکذیب کرد.

ماجرای جنجالی حضور بازیکن سپاهان در کلوپ شبانه!

باشگاه سپاهان درباره خبر شایعه درگیری بازیکن این تیم با گزارشگر ترکیه ای نوشت:

پیرو حواشی ایجاد شده در مورد مانوئل فرناندز بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان چند نکته حائز اهمیت است. پس از سرانجام اردوی سپاهان در ازمیت ترکیه، مانوئل فرناندز پیش از عزیمت به ایران با اجازه کادر فنی، برای دریافت وسایل خود به استانبول مراجعه نموده و پس از انجام این کار برای صرف شام به رستوران می رود.

در هنگام حضور فرناندز در رستوران بر سر حضور این بازیکن اسبق بشیکتاش، بین طرفداران بشیکتاش و شخص دیگری درگیری فیزیکی به وجود می آید که در این میان فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی آید.

با توجه به اینکه فرناندز بازیکن بشیکتاش ترکیه بوده و همواره از سوی بعضی از رسانه های این کشور حاشیه هایی برای این بازیکن ایجاد می شده، این بار نیز حاشیه جدیدی از سوی همان رسانه ها برای فرناندز ایجاد شد و متاسفانه بعضی از رسانه های داخلی بدون در نظر گرفتن چنین مواردی اقدام به بازنشر این خبر کردند.

در سرانجام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وقوع هرگونه درگیری فیزیکی فرناندز و حضور وی در کلوپ شبانه در روز های گذشته را قویا تکذیب می کند.

باشگاه سپاهان در حالی اقدام به تکذیب این خبر نموده که فیلم پخش شده در شبکه ترکیه ای در فضای مجازی دست به دست می گردد که در آن ها فرناندز با گزارشگر برخورد فیزیکی دارد و حتی خبر این درگیری از تلویزیون ترکیه پخش شده است.

جماران

منبع: فرارو

به "ماجرای جنجالی حضور بازیکن سپاهان در کلوپ شبانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای جنجالی حضور بازیکن سپاهان در کلوپ شبانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید