مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری به علت تبلیغ غیرمجاز تعلیق شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری به علت تبلیغ غیرمجاز تعلیق شد.

مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری به علت تبلیغ غیرمجاز تعلیق شد

پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با ابلاغ رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به این سه شرکت گردشگری اعلام کرد: بدلیل تبلیغ اماکن غیرمجاز اقامتی در روی این شرکت ها و سامانه های رزرواسیون به مدت یک ماه مجوز آنها تعلیق می شود.

در حکم تعلیق مجوز این شرکت ها آمد که قبلا مطابق قانون، در سه نوبت تذکر و اخطار کتبی داده شده که بدلیل بی توجهی، حکم تعلیق مجوز صادر شده است.

همچنین تاکید شده آن شرکت ها، برابر با ماده 19 آیین نامه ای موظفند در زمان تعلیق، از قبول تعهدات نو خودداری کنند که در صورت رعایت نشدن این ماده قانونی و تطبیق نیافتن شرایط شرکت با آیین نامه با پایان یافتن مدت تعلیق، پرونده برای لغو مجوز به کمیسیون فنی فرستاده می شود.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به این سه شرکت 20 روز مهلت داد تا در صورت اعتراض به حکم تعلیق، درخواست تنو نظر بدهند. در غیر این صورت، رأی صادر شده قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

مراکز اقامتی غیرمجاز روی وبسایت هایی تبلیغ شده اند که شناخته شده اند و خدمات رزرواسیون سفر به مردم عرضه می کنند و این شرکتهای گردشگری هم بخاطر تبلیغ و عرضه خدمات این سامانه ها و خانه هایی که آنها برای مسافران تبلیغ کرده اند، تعلیق شده اند.

احکام تعلیقی با واکنش برخی از این کسب وکارها روبرو شده است؛ آنها گفته اند این برخوردها به سامان دهی مراکز اقامتی و رزرواسیون های بدون مجوز کمک نخواهد کرد و تنها صورت مساله را پاک می کند و در رکود شغلی و اقتصادی کرونا مانع دیگری برای صنعت گردشگری و شاغلان است.

منبع: همگردی

به "مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری به علت تبلیغ غیرمجاز تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری به علت تبلیغ غیرمجاز تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید