مرکز خرید هیستوریا کجاست؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، استانبول یکی از بهشت های جهان برای عاشقان خرید است. بیشتر مراکز خرید در استانبول چند منظوره هستند و در آن ها علاوه بر فروشگاه های متنوع، رستوران ها و سینما هم وجود دارد. یکی از مراکز خرید مدرن در استانبول هیستوریاست. اگر قصد خرید در استانبول دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مرکز خرید هیستوریا کجاست؟

چطور به مرکز خرید هیستوریا برویم؟

مرکز خرید هیستوریا در منطقه فاتح استانبول که یکی از منطقه ها قدیمی و تاریخی این شهر است، قرار گرفته است. از میدان تکسیم می توانید به وسیله مترو یا اتوبوس خود را به این مرکز خرید برسانید.

چرا مرکز خرید هیستوریا خاص است؟

یکی از ویژگی های خوب این مرکز خرید، وجود کانتر تکس فری است که با مراجعه به آن و احراز هویت خود که جهانگرد هستید می توانید مالیات پرداختی خود بابت خرید اجناس را پس بگیرید و دیگر نیازی نیست در صف های طولانی کانتر تکس فری فرودگاه معطل شوید.

در مرکز خرید هیستوریا چه می بینیم؟

در این مرکز خرید کافه و رستوران هایی در فضای باز با سقف شیشه ای دلربا وجود دارد که می توانید خستگی خریدتان را با نوشیدن فنجانی قهوه زیر نور طبیعی از تن به در کنید. در این مرکز، فروشگاه های مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی، خشکشویی، سالن واکس و … نیز ارائه می گردد. اگر قصد خرید نیز ندارید این مرکز خرید باز بهانه ای برای کشاندن شما سمت خودش دارد! در این مجتمع سینمای بزرگ با 8 سالن نمایش، زمین بولینگ و زمین بازی برای بچه ها نیز وجود دارد.

منبع: دالاهو

به "مرکز خرید هیستوریا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید هیستوریا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید