ورودی میکروب و ویروس زُدای امارات : این گیت ضدعفونی کننده 99.9 درصد ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد

به گزارش وبلاگ ساختمان، هر چقدر ویروس کرونا در دنیا همه گیرتر می گردد؛ شاهد فناوری ها و راهکارهای تازه ای برای مبارزه با آن هستیم.

ورودی میکروب و ویروس زُدای امارات : این گیت ضدعفونی کننده 99.9 درصد ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد

در امارت متحده عربی از یک گیت عبور 360 درجه برای ضدعفونی افراد استفاده می گردد که تا 99.9 درصد در از بین بردن انواع ویروس ها و میکروب ها پیروز است.

گیت ضدعفونی Guard Sanitizing Gate در خود کشور امارات ساخته شده و با محیط زیست سازگاری دارد؛ برای پوست انسان و بچه ها بی خطر است و یک راه کار موثر برای مکان هایی است که تعداد زیادی از مردم در حال عبور و تردد هستند.

این گیت دارای چندین ویژگی جالب و منحصربه فرد است. می تواند دمای بدن را اندازه گیری کند؛ تشخیص می دهد افراد ماسک به صورت دارند یا خیر؛ یک ضدعفونی 360 درجه و همه جهته سریع را انجام داده و دارای یک صفحه LCD است.

اگر دمای بدن فردی بالاتر از حد مجاز تعریف شده باشد؛ زنگ هشدار به صدا درآمده و مامورین را اطلاع می دهد.

راهکاری برای بازگشت سریع تر به زندگی عادی

شرکت سازنده این گیت ضدعفونی معتقد است راهکاری ارائه دادند تا مردم زودتر به زندگی عادی خود برگردند و بتوانند راحت وارد ادارات، بانک ها، مراکز خرید، مدارس، ایستگاه های حمل و نقل عمومی و مشاغل مختلف شوند.

فرودگاه ها، هتل ها، رستوران ها، مکان های تجاری، کسب وکارها و مراکز بهداشتی و بیمارستانی از دیگر اهداف گیت Guard Sanitizing Gate هستند.

شرکت Guard می گوید این فناوری برای اولین بار در خاورمیانه عرضه شده و از نظر قیمت تمام شده هم بسیار کم هزینه است. این شرکت می خواهد برای بخش های دولتی و نیمه دولتی به صورت رایگان گیت ضدعفونی عبور افراد را بسازد و در اختیارشان قرار دهد. البته، این مراکز باید یک هزینه ماهیانه برای ارائه خدمات بپردازند ولی خود گیت رایگان برایشان تمام می گردد.

برای نصب این گیت، احتیاجی به ساختمان یا مکان خاصی نیست. سریعا مستقر و برای استفاده مهیا می گردد. ظرفیت فراوری این گیت ها روزانه 30 عدد است. شرکت Guard می گوید برای پذیرش سفارش های عظیم کاملا مهیا هستند و خط فراوری آن ها در صورت احتیاج می تواند توسعه پیدا کند.

به این نکته هم اشاره شده است که هیچ اطلاعاتی توسط این گیت ذخیره نمی گردد و مردم نباید برای استفاده از آن هراسی داشته باشند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "ورودی میکروب و ویروس زُدای امارات : این گیت ضدعفونی کننده 99.9 درصد ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی میکروب و ویروس زُدای امارات : این گیت ضدعفونی کننده 99.9 درصد ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید