مشخصات موبایل ریزر 3 فاش شد

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از گیزموچاینا، وب سایت XDA Developersدر گزارشی فاش کرد موبایل ریزر3 برخلاف نسخه های پیشین پرچمدار است. اکنون گزارشی نو اطلاعاتی درباره موبایل مذکور فاش کرده است.

مشخصات موبایل ریزر 3 فاش شد

وب سایت XDA Developers در گزارشی اشاره کرده موتورلا ریزر3 با تراشه اسنپ دراگون8Gen1 به بازار عرضه می شود. نخستین موبایل تاشوی موتورلا ریزر با تراشه اسنپ دراگون 710 و نسل دوم آن با اسنپ دراگون 756G عرضه شده بودند.

ظرفیت RAM دستگاه 6، 8 و 12 گیگابایت هستند. احتمالا حافظه ذخیره آن نیز با گزینه های 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شود. نمایشگر ریزر3 بریدگی ندارد و در عوض روی آن سوراخی دیده می شود. همچنین به نظر می رسد این دستگاه مجهز به پنل نمایشگر تاشو AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز باشد. علاوه بر این موارد دستگاه یک نمایشگر ثانویه نیز خواهد داشت. اما اطلاعاتی درباره مقدار و وضوح آن وجود ندارد.

در کنار این موارد دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید نیز پشت دستگاه نصب می شود. دوربین جلویی ریزر3 نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

پیش بینی می شود ریزر3 در ژوئن 2022 میلادی رونمایی شود. به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و چالش کمبود تراشه، احتمال دارد عرضه آن چند هفته به تاخیر بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشخصات موبایل ریزر 3 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات موبایل ریزر 3 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید