شاسی بلند تازه کادیلاک ، یک ماشین برقی مخصوص بازار چین، عکس

به گزارش وبلاگ ساختمان، گجت نیوز نوشت: تصاویر شاسی بلند برقی کادیلاک اپتیک افشا شد. اس یو وی Optiq دومین محصول الکتریکی این خودروساز آمریکایی برای بازار چین است.

شاسی بلند تازه کادیلاک ، یک ماشین برقی مخصوص بازار چین، عکس

مرجع نظارتی چین تصاویر شاسی بلند برقی اپتیک (Optiq) را منتشر کرد که محصول انحصاری خودروساز معروف آمریکایی کادیلاک برای بازار چین است. این شاسی بلند برقی در دو تریم در نیمه دوم امسال میلادی (تا دی 1402) روانه بازار چین خواهد شد تا در کنار شاسی بلند لیریک (Lyriq) تنها محصولات برقی کادیلاک در این کشور باشند.

نمایش شاسی بلند برقی کادیلاک اپتیک

اپتیک 4822 میلی متر طول، 1912 میلی متر عرض، 1642 میلی متر ارتفاع و 2954 میلی متر فاصله محوری دارد و بعلاوه وزن خالص آن بدون سرنشین و بار 2220 کیلوگرم اعلام شده است. اپتیک با این ابعاد، پایین تر از لیریک قرار می گیرد؛ البته از لحاظ قیمتی هم در رده پایین تری از محصول دیگر کادیلاک برای بازار چین است.

در طراحی نمای بیرونی شاسی بلند الکتریکی کادیلاک Optiq المان هایی نظیر آینه های بزرگ بغل، دستگیره های درب مخفی بیرون پر، سقف شناور، چراغ های جلو بزرگ و چراغ های عقب عمودی جدا از هم دیده می شوند.

2 تریم اس یو وی الکتریکی اپتیک به ترتیب توانایی فراوری قدرت 201 و 241 اسب بخار را دارند. ضمناً، حداکثر سرعت آن ها به 180 کیلومتر بر ساعت می رسد. شرکت مشترک CATL و SAIC هم وظیفه تامین باتری این خودرو برقی را بر عهده خواهد داشت.

خودروساز آمریکایی دیگر بیوک به تازگی شاسی بلند کوپه تمام الکتریکی E4 را به بازار چین معرفی کرد. این بخشی از کوشش این خودروساز برای کسب سهم از بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی در چین است. E4 طراحی به روز مطابق با نیازهای خودروسواران چینی، مجموعه گسترده امکانات رفاهی و ایمنی، حداکثر خروجی 200 اسب بخار و شعاع حرکتی 620 کیلومتری دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ساختمان مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند تازه کادیلاک ، یک ماشین برقی مخصوص بازار چین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه کادیلاک ، یک ماشین برقی مخصوص بازار چین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید