مصدومیت بدموقع بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ، بازی حساس از دست رفت؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرایط مصدومیت گولسیانی با ابهام روبرو است و معین نیست که این مدافع میانی قادر به همراهی این تیم در جدال با پیکان باشد یا خیر.

مصدومیت بدموقع بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ، بازی حساس از دست رفت؟

به گزارش وبلاگ ساختمان گئورگی گولسیانی در این فصل در نقشی فراتر از یک مدافع میانی برای پرسپولیس به کار آمده و با اعتمادبه نفس ویژه خود توانسته یکی از مهره های گلزن این تیم لقب گرفته و خصوصا در دربی رفت مانع از شکست شاگردان یحیی گل محمدی با دو گلی که به نام خود گردد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس که پیش از این ملاقات حساس با تراکتور را در آخرین لحظات به علت بیماری از دست داده بود، اکنون پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان دچار آسیب دیدگی شد و به همین منظور از فهرست یحیی برای این بازی خارج شد.

در این رابطه گفته می گردد شرایط مصدومیت گولسیانی با ابهام روبرو است و معین نیست که این مدافع میانی قادر به همراهی این تیم در جدال با پیکان باشد یا خیر. پزشکان پرسپولیس روند درمانی او را زیر نظر گرفته و در کوشش هستند او را به این بازی برسانند و در اختیار کادرفنی قرار دهند و باید دید طی تمرینات به جای مانده او در شرایط رقابت برای حضور در ترکیب قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "مصدومیت بدموقع بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ، بازی حساس از دست رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بدموقع بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ، بازی حساس از دست رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید