مهمترین نکات برای طراحی اتاق خواب رویایی دخترانه 2021

به گزارش وبلاگ ساختمان، هنگامی که زمان طراحی اتاق خواب کودک فرا می رسد، بیشتر والدین حتی نمی دانند از کجا آغاز نمایند. از آنجایی که طراحی اتاق خواب کودک تأثیر زیادی بر نحوه رشد و شخصیت آنها دارد، والدین باید مطمئن شوند که در عین زیبایی، فضایی راحت ایجاد نمایند. اتاق خواب دختر شما باید شخصیت و علایق او را نشان دهد. اتاق خواب دخترتان باید فرصتی برای خلاقیت و تفریح او ایجاد کند و مکانی آرامش بخش و رویایی برای استراحت و خیال پردازی های او باشد. برای طراحی اتاق خواب رویایی دخترانه نیازی به طراحی یک کاخ سرپوشیده و صرف بودجه زیاد ندارید، بلکه با کمی خلاقیت می توانید یک اتاق خواب زیبا و کاربردی مناسب با سن دختر خود طراحی کنید. ایده های ما در این مقاله را دنبال کنید.

مهمترین نکات برای طراحی اتاق خواب رویایی دخترانه 2021

1. مبلمان رنگی را با هم ترکیب نموده و ست کنید

همه بچه ها رنگ را دوست دارند بنابراین بهتر از اتاق خواب کودک، کجا را برای افزودن رنگ در سایه های مختلف سراغ دارید؟ ایده ترکیب مبلمان رنگی در تن های مکمل، یک اتاق خواب دخترانه مجذوب نماینده و دنج و بعلاوه روح انگیز ایجاد می نماید.

این ظاهر با همه سبک های دکوراسیون و با هر سن و سالی سازگار است، بعلاوه می توانید این کار را با آثار هنری رنگارنگ نصب شده در قاب های رنگ آمیزی شده ادامه دهید.

2. آرام و ملایم با رنگ های پاستلی

رنگ صورتی احتمالاً اولین انتخاب در خصوص رنگ آمیزی اتاق خواب دختران است. بنابراین، با ترکیب سایه روشن با پاستیل ملایم برای ظاهری رویایی، کمی اصالت را به ظاهر اضافه کنید. این رنگ ملایم آبی محیطی با طراوت را ایجاد می نماید و در کنار ترکیب لوازم جانبی فلزی و کاغذ دیواری با ویژگی هندسی، جلوه ای از زرق و برق را می بخشد.

3. دیوارها را با برچسب طراحی کنید

دختران کوچک با عظیم شدن در سنین نوجوانی سلیقه خود را تغییر می دهند ، بنابراین انتخاب پس زمینه ای که به راحتی قابل تغییر باشد کار شما را آسان می نماید. برچسب های دیواری زیبا به راحتی جدا می شوند، بنابراین نقوش دخترانه مانند پروانه ها و رنگین کمان را می توان بعداً بدون ایجاد خدشه به اتاق کودک افزود و یا هر طرح و الگویی را که دخترتان دوست دارد با هزینه کم به دیوار اتاق او اضافه کنید.

4. روی یک تخت خواب یک نفره شیک تمرکز کنید

با انتخاب یک تخت خواب یک نفره دخترانه شیک ظاهری شکیل به اتاق خواب دختران خود تزریق کنید. برای داشتن ظاهری رویایِی تر به سراغ مدل سرویس خواب سفید بروید و با نصب تور بالای تخت آن را تزئین کنید، به این ترتیب یک نقطه کانونی خیره نماینده ایجاد کنید.

قبل از خرید با جستجوی عکس سرویس خواب دخترانه در اینترنت از مدل ها و طرح های مجذوب نماینده تخت خواب های دخترانه ایده بگیرید.

با یک تخت مینیمالیستی به شکل خانه، لمسی ازاسکاندیناوی را به دکوراسیون اتاق خواب دختران خود تزریق کنید. قاب سقفی شکل وقتی با چراغ های پری و پوم پوم های رنگارنگ تزئین می گردد، به یک ویژگی خیره نماینده تبدیل می گردد.

5. عاشق ظاهر زیبا و قدیمی شوید

با مبلمان شیک و زیبا کلاسیک و چاپ های رز زیبا به اتاق خواب دختر خود جلوه ای از مجذوب نمایندهیت را ببخشید. این ایده تزئین اتاق خواب دخترانه برای دختران جوان و عظیمتر مناسب است. بعلاوه هنگام خرید سرویس خواب از کیفیت و دوام آن مطمئن شوید.

6. با نورپردازی آن را رویایی کنید

اتاق خواب دختران خود را به سرزمین عجایب پر از نورهای چشمک زن تبدیل کنید. ایده های بسیار خوبی برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد که از ریسه های LED که در اتاق شیک به نظر می رسند گرفته تا لامپ های آفتابی کوچک، که به نام لوازم جانبی زیبا عمل می نمایند. بعلاوه می توانید اول نام دخترتان یا کلمه انگیزشی را بر روی دیوار اتاق او با نور تزئینی طراحی کنید.

7. از یک طرح رنگی تک رنگ بهره ببرید

اگر دخترتان سلیقه خاص دارد انتخاب یک طرح رنگی تک رنگ عالی است. این یک راه ساده برای ایجاد یک اتاق خواب خنثی است، بدون اینکه به ایده اتاق خواب سفید کلیشه ای پایبند باشید.

در تصویر زیر چند لوازم جانبی هوشمند مانند نورپردازی ساخته شده از شاخه و جایگاه چرخان دالی به این معنی است که این فضا می تواند با دخترتان رشد کند. همانطور که او از یک کودک خردسال به نوجوان تبدیل می گردد، به سادگی می توانید عروسک را با گیاه آپارتمانی عوض کنید.

8. با یک رنگ روشن دیوار، وارد عمل شوید

بدون شک این احتمال بسیار زیاد است که دخترتان چیزی بیش از یک اتاق خواب صورتی روشن آرزو نمی نماید. سایه ای مرجانی یا سرخ رنگ پرجنب و جوش انتخاب کنید که هوس صورتی او را برآورده کند و امیدوار باشید تا دوران نوجوانی او ادامه یابد.

این برچسب های دیوار دایره ای طلا برای چاشنی یک دیوار صورتی ساده مناسب است. با این حال، اگر متوجه شدید که دخترتان از سایه صورتی دلزده شده و دیگر آن را دوست ندارد، نگران نباشید، به سادگی برچسب ها را جدا نموده و روی دیوارها را نقاشی کنید.

9. با دیوار گالری، شخصیت را به نمایش بگذارید

با هر سن و سالی، با استفاده از یک ایده نمایش دیوار به سبک گالری هنری، شخصیت دختر خود را به فضای اتاقش اضافه کنید. برای دختران کوچک تر، شخصیت های داستانی مورد علاقه اش را انتخاب کنید.

به همین ترتیب در خصوص دختران نوجوان عظیمتر هم می توان در خصوص عکس های قاب شده از عزیزان و یا نقل قول های عظیمان گفت. مهم این است که مطمئن باشید، فضای اتاق آنها نشان دهنده شخصیت در حال رشد آنها است.

10. لانه ای برای داستانهای قبل از خواب بسازید

قرار دادن یک چادر و یا طراحی فضایی دنج یک ایده ای عالی برای خواندن داستانهای قبل از خواب است. یک فرش و بالشتک برای راحتی و زیبایی به آن اضافه کنید.

11. از لوازم جانبی کم هزینه بهره ببرید

اگر در پی ایده هایی برای اتاق خواب دخترانه هستید، در پی لوازم جانبی مقرون به صرفه باشید که وقتی یک موضوع تازه برای اتاق می خواهید، از اینکه مجبورید آنها را تغییر دهید ناراحت نباشید.

کلام آخر: برای اینکه شخصیت دخترتان را به اتاق اضافه کنید از قلم نیاندازید که او را درگیر فرایند طراحی اتاق خوابش کنید. فضا را با عکس های او و آثار هنری قاب شده شخصی کنید. ممنون که ما را در خواندن این مقاله همراهی کردید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: همگردی

به "مهمترین نکات برای طراحی اتاق خواب رویایی دخترانه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نکات برای طراحی اتاق خواب رویایی دخترانه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید