مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی هایی با عمر باتری فوق العاده عالی تا فروش اطلاعات بریتانیایی ها در ازای 10پوند

به گزارش وبلاگ ساختمان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در آستانه سال 2019، مروری خواهیم داشت بر 5 گوشی هوشمند که عمر باتری طولانی و با کیفیتی دارند. این گوشی ها می توانند در سال تازه نیز در لیست بهترین ها ادامه مسیر دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی هایی با عمر باتری فوق العاده عالی تا فروش اطلاعات بریتانیایی ها در ازای 10پوند

عصر، عصر ارتباطات است و بسیاری از افراد برای برقراری تعامل با یکدیگر از تلفنهای همراه استفاده می نمایند. اما جالب است بدانید با یک گجت هوشمند به نام Adero می توانید بین خود و اشیاء هم ارتباط برقرار کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها همه کاربران به گوشی هوشمند خود وابسته هستند و اوقاتی را که در فضای مجازی می گذانند به لطف گوشی هوشمند است.اما چگونه می توانیم بدون استفاده از گوشی هوشمند در فضای مجازی حضور داشته باشیم؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک گزارش تازه که اخیرا به وسیله ایندیپندنت منتشر شده است، امنیت سایبری کاربران بریتانیایی به شدت در خطر است تا جایی که اطلاعات شخصی شهروندان بریتانیایی گاهی تنها در ازای 10 پوند معامله می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدفون رابرت دیز طرح اسب تک شاخ، یکی از ایده آل ترین محصولات برای بچه هایی است که به موسیقی علاقه مند هستند و چون موسیقی را با صدای بلند گوش می نمایند، بهتر است از هدفون استفاده نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باور کردنی نباشد اما طی سالهای آینده دوربین گوشی های هوشمند می تواند نقشی مشخص نماینده در تجارت جهانی ایفا نماید. نقشی که تنها با یک عکس ساده امکان پذیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی هایی با عمر باتری فوق العاده عالی تا فروش اطلاعات بریتانیایی ها در ازای 10پوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی هایی با عمر باتری فوق العاده عالی تا فروش اطلاعات بریتانیایی ها در ازای 10پوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید