نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد از شروع فعالیت دو روزه نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه تاریخی دارالفنون اطلاع داد.

نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، کیومرث جهانگردی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 15 شرکت و موسسه فرهنگی و آموزشی فراوری کننده منابع آموزشی و تربیتی در حوزه محصولات مکتوب و غیرمکتوب، تجهیزات، نرم افزارها، فیلم های آموزشی و تربیتی امروز 29 و فردا 30 آبان ماه در مدرسه تاریخی دارالفنون برپا بوده و برای بازدید علاقمندان منابع آموزشی و تربیتی فعال است.

وی اضافه نمود: در این نمایشگاه محصولات و منابع آموزشی که پیروز به دریافت نشان استاندارد الکترونیکی منابع آموزشی و تربیتی شده اند به نمایش گذاشته شده است.

معاون ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هدف اصلی این نمایشگاه را معرفی محصولات آموزشی و تربیتی مناسب و استاندارد به مدیران، معلمان، دبیران علوم تجربی و ریاضیات، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، عنوان نمود.

جهانگردی از تجلیل از رسانه های برگزیده درزمینه معرفی منابع آموزشی و تربیتی استاندارد اطلاع داد و گفت: در راستای ارزش نهادن به زحمات اصحاب رسانه و فعالیت های اشاعه، اطلاع رسانی و فرهنگ استفاده از منابع آموزشی استاندارد؛ 3 رسانه برتر و فعال در این بخش برگزیده، معرفی و از زحمات آنها تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه ساعت 9 تا 14 بوده و برای همگان آزاد و رایگان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تجهیزات استاندارد آموزشی در مدرسه دارالفنون افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید