نکونام: قبل از پنالتی سپاهان بازیکن ما را هل دادند

به گزارش وبلاگ ساختمان، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از پنالتی سپاهان بازیکن ما را هل دادند.

نکونام: قبل از پنالتی سپاهان بازیکن ما را هل دادند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساختمان، جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: با توجه به زمین بدی که سال جاری سپاهان دارد و شرایط را سخت نموده می دانستیم بازی مستقیم و نفرات قد بلند جلو انجام می دهد. بازی با تراکتور آن ها را دیده بودیم. توانستیم این نوع بازی را کاملاً کنترل کنیم. نیمه اول کلا موقعیتی نداشتند. تیم ما یک تک موقعیت داشت. یک لحظه روی یک ضربه ایستگاهی که فکر می کنم قبل آن اوت شده بود، قبل از پنالتی هم بازیکن ما را هل دادند.

وی اضافه کرد: باید اجازه بدهیم کارشناسان صحبت هایشان را انجام بدهند. تحت تاثیر چیزی قرار نگیرند. صحبت حق و جوانمردانه ای انجام بدهند. در نیمه دوم تیم ما کاملا سوار بازی بود. تیمی که به تراکتور و ذوب آهن 5 گل زده بود در این بازی یک موقعیت گل نداشت. برعکس تیم ما 3-2 موقعیت گل داشت، ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.

در حالی که جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، حضور یافته بود، اما یکی از عکاسان بیان کرد به علت مجروح شدن یکی از عکاسان در کنار زمین این نشست را تحریم می نمایند و وبلاگ ساختمان اصفهانی نشست خبری را ترک کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نکونام: قبل از پنالتی سپاهان بازیکن ما را هل دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: قبل از پنالتی سپاهان بازیکن ما را هل دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید