هشدار عضو شورای شهر اراک ، آلودگی هوا 5 سال از عمر اهالی شهر کم کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: بنا بر تحقیقات پزشکی آلودگی شهر اراک به طور میانگین پنج سال از عمر طبیعی شهروندان این شهر را کم می کند.

هشدار عضو شورای شهر اراک ، آلودگی هوا 5 سال از عمر اهالی شهر کم کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، علی چگینی عضو شورای شهر اراک با اشاره به شرایط آلودگی هوا در کلان شهر اراک اظهار کرد: آلودگی هوا با توجه به پیامدهای زیان آوری که در پی دارد به یکی از ملموس ترین مسائل زیست محیطی کلان شهرها تبدیل شده است، لذا شهرداری تنها ارگانی بوده است که برای کاهش آلودگی هوا بیشترین مسئولیت را بر عهده گرفته است.

او ادامه داد: اگر هر کدام از دستگاه های دولتی، بنگاه های مالی و کارخانه ها در قبال این موضوع مسئولیت پذیر باشند، می توان اقدام جامع و عملی در راستای کاهش آلودگی شهر رقم زد.

آخرین جزئیات از شرایط هوای تهران | تداوم آلودگی تا فردا

عضو شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به لزوم مطالبه گری دانشگاه علوم پزشکی شهر از سایر نهادها جهت کاهش آلودگی هوا، تاکید کرد: صنایع استان بر تعهدات خود که از آن جمله افزایش سرانه فضای سبز شهری است، عمل نکرده اند.

او با بیان اینکه بنا بر تحقیقات پزشکی آلودگی شهر اراک به طور میانگین پنج سال از عمر طبیعی شهروندان این شهر را کم می کند، اضافه نمود: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر انتظار داریم مدیر ارشد استان بر اجرای قوانین در راستای کاهش آلودگی هوا نظارت جدی داشته باشد.

منبع: ایمنا

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار عضو شورای شهر اراک ، آلودگی هوا 5 سال از عمر اهالی شهر کم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار عضو شورای شهر اراک ، آلودگی هوا 5 سال از عمر اهالی شهر کم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید