هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست روبرو کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: کشور ایران در عرصه های مختلف پیشرفت های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش ها، دشمن را وادار به دسیسه نموده است.

هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست روبرو کرد

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر امنیتی انتظامی استانداری ایلام اظهار کرد: وظیفه شناسی و تکلیف گرایی لازمه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری مردم، توطئه های جبهه استکبار علیه نظام را با شکست روبرو نموده است، اضافه کرد: هرکسی در هر موقعیتی که قرار گرفته باید با نگاه مسئولیت پذیری به برنامه ها و عملکرد خود نگاه کند و متناسب با جایگاه، جوابگوی عملکرد خود باشد.

حسنی بیان نمود: کشور ایران در عرصه های مختلف پیشرفت های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش ها، دشمن را وادار به دسیسه نموده است.

معاون استاندار ایلام بیان نمود: سناریو های از پیش مشخص شده بطور مستمر بر روی میز دشمن بوده و اخیراً هم شاهد آن بودیم، اما با هوشیاری مردم، این دسیسه ها با شکست روبرو شدند.

در انتها این آیین از زحمات جوهر نادری قدردانی و عبدالرضا حسن پور به عنوان سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری ایلام معرفی گردید.

وبلاگ ساختمان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست روبرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست روبرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید