هیچ دارویی برای بیماران کرونایی که اکسیژن خون شان پایین است وجود ندارد

به گزارش وبلاگ ساختمان، معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: هیچ داروی موثری برای مبتلایان به کرونا که اکسیژن خون شان پایین است، وجود ندارد.

هیچ دارویی برای بیماران کرونایی که اکسیژن خون شان پایین است وجود ندارد

پیمان طبرسی معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری تهران در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به آخرین شرایط ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: بر خلاف پیش بینی و تصور کارشناسان با گرم شدن هوا و افزایش دما فعالیت ویروس کرونا از بین نرفته است، بلکه شاهد سرایت پذیری ویروس در بین افراد در روزهای گرم هستیم.

او ادامه داد: درحال حاضر شیوع کرونا در خوزستان و سایر مناطق گرمسیر شدت پیدا نموده است، به طوری که شرایط این مناطق از نظر میزان ابتلا به بیماری کرونا در حالت قرمز قرار گرفته است.

طبرسی گفت: داروهای مختلفی مانند دگزامتازون برای بیماران کرونایی تجویز می گردد، اما در حال حاضر هیچ داروی موثری برای بیماران مبتلا به کرونا که اکسیژن خون شان پایین است وجود ندارد.

معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد: تا به امروز هیچ واکسنی برای کرونا در جهان ساخته نشده است و مردم نباید عادی انگاری نسبت به این بیماری داشته باشند.

او ادامه داد: به دلیل عادی انگاری مردم، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و افزایش مسافرت ها در ایام تعطیلات بیماری کرونا در بعضی از مناطق شدت پیدا نموده است.

طبرسی گفت: این تفکر که بچه ها مبتلا به بیماری کرونا نمی شوند، نادرست است. اما کنترل ویروس کووید 19 در بچه ها به خوبی انجام گرفته و عوارض شدید در بین آنها بروز پیدا نمی نماید.

او در ادامه اضافه کرد: سیستم ایمنی بدن کورکان طوری است که ویروس کرونا را کنترل می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هیچ دارویی برای بیماران کرونایی که اکسیژن خون شان پایین است وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ دارویی برای بیماران کرونایی که اکسیژن خون شان پایین است وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید